četvrtak, 26.04.2007.

One down...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Uf uf.. I mislite si- neće te stvari tako brzo doći.. Ma, u biti, mislite da neće nikad.. I onda vas strefi nespremne.. Ko mene prekjučer..
Nikad nisam dovoljno ozbiljno shvaćala čitavu tu pomutnju oko „mene i njega“, dok je on bio taj koji je točno u dan znao kad smo prohodali a kad prekinuli..
Nisam ga baš baš voljela, ali bio mi je jako drag.. sve dok nije napravio neke krive poteze.. ali i to sam progledala kroz prste.. Ipak, nakon svega toga, vec sam se nalazila u novoj priči, s novom osobom koju sam zavolila, te je on ostao samo „onaj bivši“.. „onaj prvi“..
I tako, prošlo je..hmm.. 6-7 godina?? (pitajte njega, on zna točno).. nešto bi se rijetko čuli preko mejla.. tek toliko, reda radi.. par puta sam ga srela.. zezao bi me kako njegova mama još uvijek pati što je prekinuo samnom i sl. I svi bi se samo dobro nasmijali i pošli svojim putem..
I tako, kao i svakog dana, neki dan dobim masu forwardanih mejlova.. i među njima onaj već poznati upitnik s 40-ak pitanja.. i kad već šaljem svima, pošaljem i njemu.. tek toliko da vidim šta ima novo..

37. Što je trenutno najbolje u tvom životu? - moja žena i moja kćerkica koja će se rodit u 8 mj.

Ne, priznajem da nisam takvo nešto očekivala čuti.. Kako sam bez dlake na jeziku i inače, poslala sam nazad mejl i priznala da su me šokirale novosti.. a zauzvrat sam dobila još i extra dodatne.. da je svadba bila taj vikend kad i moj rođendanski roštilj.. te sam čak (ouh lucky me) dobila i link na youtubeu.. kratka snimka sa svadbe..
I tak, ljudi se žene.. ja padam u depresiju čim me netko pita ŠTA ČEKAM.. osjećam se staro sa svoje 22.. sve više razmišljam o svadbama.. a da me to zapravo trenutno ni najmanje ne privlači.. There must be something wrong with the world.. or me?? I will go with the world..

P.S.- još uvijek me naziva "moja bivša".. how wierd it is to hear that from a married man, huh??
P.S.2- i idem malo istraživat i skužih da i on ima blog.. stoga sve nadređene na ovom blogu iz dubine duše i srca molim da mi ovo ne završi na naslovnici.. jer dam se kladit da ga ima i njegova žena.. stoga- Mooooooolim vas!!!

- 09:58 - leave your thoughts - (7) - crno na bijelo - # -

<< Arhiva >>