subota, 07.04.2007.

Samo igra..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

U slučaju da se pitate- što mi je opet, da pišem tužnjikave postove.. reći ću samo da volim pisati takve postove.. bez obzira što karakterom nisam takva.. ima nešto u tim nostalgičnim esejima.. svi se zamislimo, otputujemo kilometrima daleko u mislima.. i na neki čudan način i uživamo u tome, bez obzira na moguću bol..
Tako i ja.. ponekad volim oživiti stare uspomene i sjećanja.. neznam zašto, ali to nešto je jače od mene.. I tako, sinoć me je jedna stara fotografija vratila pola desetljeća unazad.. prisjetila nekih stvari koje sam rekla da ću zaboravit.. Ne brine me zapravo to što nisam zaboravila.. bila bih luda da zaboravljam.. samo sam ostavila iza sebe i zatvorila ta vrata..
Sjećam se tog vrućeg ljetnog dana i sunca koje nemilice prži.. Sjećam se autobusa koji me vozi u avanturu.. dotjerivanje za izlazak.. odlična zabava, puno plesa.. i jedna osoba.. koja mi zapravo apsolutno ništa nije značila.. niti mi dan danas znači.. ali eto, u ime ljeta.. puno plesa, nešto alkohola, "zabranjeno voće" i tako to.. večer je vodila u noć.. a noć u jutro.. to jutro probudila sam se pored njega na jastuku.. ko što napomenuh, značilo mi je ništa.. no ipak..
Prvo što mi je došlo- povjeriti se na blogu.. napisah poduži post.. miš napravi jedan najobičniji klik.. i bilo je gotovo.. online.. pomislih si – pa do ovog bloga ionako nitko nikad neće doći.. niti će ga povezati samnom.. Ne moram ni reći da se dogodilo upravo suprotno.. Kao iglom u oko, upiknuo me link s naslovnice.. koji je vodio ravno na moj dotad „nepoznati“ blog.. Da bi došlo do još zanimljivijeg zapleta.. post su pročitali svi.. baš svi koji nisu trebali.. pa tako je i on sam mogao čitati o svojim pothvatima te noći..
I neznam zašto se upravo ovog trena također osjećam kao da sam rekla nešto što nisam trebala.. samo mi treba da me netko prepozna u toj priči.. A ako ćemo iz priloženog suditi, takve sam sreće da će mi se upravo to dogoditi..


P.S.- da neki nebi preosobno shvatili ovaj post, ovo je pisano po zadatku od Sienne... post sa zadanim riječima.. koliko je toga iskreno, je li išta iskreno i tako to.. to prepuštam vašoj mašti.. a ovaj (meni zbilja) zanimljiv zadatak proslijeđujem sljedećima:

Amber
Scarlett
Machak moj
Cetiri piruete
Random

A riječi su- ovisnost, ples, parfem, mjesec, doktor

- 23:10 - leave your thoughts - (17) - crno na bijelo - # -

<< Arhiva >>