°¤,˛˛,¤°'°oD KuD t0LIkE b0L SuZe i sTraH¤,˛˛,¤°'°¤,

Objavljeno: srijeda, 27.06.2007.

.....Zivot.....

Ev mene opet heheh...... dosadno mi je nema sta radit heheheh........ko i uvijek heheheh
Lapit........hehhhee......skola napokon gotova....... dobro sam prolasla fala bogu.......hehehh


Mozda je ovo moj zadnji post neda mi se viseee pisat a najmanje ZIVIT nemam vise razloga
Zivit moj se zivito raspada nakon sto je on otiso iz njega.........
onog za kojeg zivim... ali mi se ni zbog njega vise neda zivit zapravo mi se neda zbog nicega zivit.....za sta bezevez samo zivit i placem po cijele dana.....
.jako sam se razlocara u njega mislila sam da je drugaciji od drugih .
...ali nija prevarila sam se isi je ko svi...
....takvog ga nikada nisam zamislja uvijek da je dobar ali izgleda da sam se prevarila jakooo...... govorili su mi da ga se rijesim da ne budem takooo dobra prema njemu .....
.da mu ne oprastam ali ja sam mu svaki put oprostila na koljinima ga molim da mi se vrati
ali nece nece visee.....
..odbacio me je ko zadnje smede neka sam mu bila dobra nekada sam ja bila ta osobo,
koju je volio, a sad me mrzi ko nikoga u zivot...
.. ali nekriv ga za nis jel sam ja za sve kriva za sve sto sam mu rekla i lagala....
.. zato me sad vise i ne ferma......neka sam zivila samo zbog njega i njegove ljubavi.....sad mi se neda ziviti jel mi se sve u zivotu raspada ali samo mi jedno ostaje ljubav prema njemu.......
..ali samo te jedno boze molim samo jednom da mi se jednoga dana vrati i kaze
shvatio sam sta sam nekada imo ali to sam izgubio...........
..neznam sta da vam vise kaze svi su mi govorili da cu se jednoga dana tome smijat ali nevjeruj..
...ne vjeruj mi sta mi kazu.....
...ja samo zelim od sebe i ovoga mog zivot sto ga ja sad imam........
... ugasti i da se vise nikada ne probudim zelim zatvorit oce oci sto me peku i nedaju da budu otvorena...zelim da se ovo moje srce vise ne kuca..
..zelim vise nikada ne gledat ovaj svijet oko sebe i ove ljude......
....ali jedno znam i kad me vise ne bude bili jedno cu imati a to je ljubav prema njemu.....
..ali sjetit ce se on mene jednoga dana i doci mi i rec volio sam te i voljet cu te zavijek...
... ja samo to cekam i onda gdje god bila bit cu sretna ko nikada u svom zivotu..........

Neznam vise sta da vam pisem tako je to kod mene danas se da ce....
svako od svas nac nekoga ko ce ga volit a ne odbacit zelim vam punooo srece...
..NISTA U ZIVOTU SE NE MORA SAMO SE MORA UMRIJETI.....

By:pamela




Image Hosted by ImageShack.us

- 16:02 - Pretty In Pink... (218) - Print Post... - Link Of This Post...