°¤,˛˛,¤°'°oD KuD t0LIkE b0L SuZe i sTraH¤,˛˛,¤°'°¤,

Objavljeno: petak, 23.03.2007.

Napokon post.....

Evoooooooooooo
napokon i da ja napisem postyesyesyes hehehehehehe
nisam dugo heheheeheheh

jooooooooj neznam sta da vam pisem
heheheheehhehee
ali prije falaaaaaa punoooo na kommmyesyesyes
heheheheeheehe

i tak nema nis novo kod mene
heheheh ko i uvijekyesyesyes
hehhehehehe
marinche moe i ja napisale post zajedno na njenom bloguyesyesyes heheheh
zamisli ti to heheheheheh

jooooooj danas sam gotovononono sve cu mu reci
pa bilo bi i vrijeme pamela heehehe da da tak da sam
gotovo heheh marinche znas ti o cem ja pricam heheh

ae ae idem ja dosadna si pamela pa znamyesyesyes
heheheehe
ae ae pozzzz svimaaaaa i pusaaaa
svima posebnomoj mariche srecice moa lolim te jakoooookisskisscerekcerek


ev stavi cu jednu moj song moram moramyesyes

Sjedim sama
U sobi punoj
Tisine i tame
Mislim da njega
Pitam se dali je
Vrijedno zivjeti
Za njega
Mislim da je, jer znam da ce
On ma sta se dogodilo bit tu za mene
Kao sto niko nikad nije
Znam volim ga ali mu
Se bojim priznati jer ce me
Odbacit iz svog zivota ponovo
Ali moje srce to nebi moglo podnijeti
Nebi mogo podnijeti da izgubi nesto sto
Je odavno zaboravilo
Zaboravilo je njega da je postojalo
Ikada u srcu mom
Sve sto sam cuvala
U njemu
Ono ga je jednostavno zaboravilo
Sad se samo moze vidjeti kako je
Prestalo kucati
Ali ta osoba koja ga je imala
Pitala se dali je vrijedno
Bilo zaustaviti njega da kuca
Dok je jos moglo i dok je napokon sve zaboravio

- 22:39 - Pretty In Pink... (94) - Print Post... - Link Of This Post...