< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Free Counters
Free Counters

-->inače se zovem Lara,a na japanskom bi se zvala Takashika...

-->imam 16 godina,ove godine čak 17,ali se treba načekat...do 11 mjeseca

-->nemam dečka...slobodna kao ptica...

-->izlazim u Budhu...najbolje mjesto u Rijeci,iskreno...

-->obožavam popit Baileys,ali ni B52 nije loš...

-->pušim cigare-Ronhill Lights (nezdravo,ali šta ću)...

-->slušam cajke (veoma zarazno)...

-->slušam ono što se najviše pušta,znači komercijalu...

-->najbolja pjesma koju ću ikad moć slušat je ESENA MONO...

-->najljepša pjesma mi je Apologize od OneRepublic ft. Timbaland...

-->najbolje frendice su:
Ana Š.-koja se ubija po kući...valjda želi napravit samoubojstvo,ali
svaki put preživi
Ana B.-ima ponekad svoje napade,ali pozitivne...
Marijica-jednostavno smiješna...
Amanda

-->imam inače 3 psa...dada...

LORD-moj najdraži pas...slika još dok je bio maja beba..

LILY-prasica...samo spava,jede i mazi se...isto slika kad je bila maja beba

RAY-on već ima 9 godina...ali vjerujte mi nije iskusan...lupa u prazno...rofl





petak, 22.02.2008.

Tri pjesme

Ni prvi ni zadnji put
Sad kad te nema
Ja više nisam svoja,
Jer znam da više
Neću bit ljubav tvoja.
Znam da ti je teško
I meni također,
Ali ti nije bilo teško
Mene zaboravit tako lako.
Sad mi je lakše
Već sam te preboljela,
Ali sam te ipak voljela.
Život ide dalje
Pa tako i ovaj put
Ali više neću plakati
Ni prvi ni zadnji put!!

Zbogom
Nismo više zajedno
Jer ti tako želiš.
Ja sam htijela još
Uvijek bit sa tobom
Ali prošla me volja.
Zaboravila sam te,
Više te ne volim
I zato ti kažem
Sa srcem bolnim
Zbogom!!

Nikad zaboravit
Voljet ću drugog
Samo da znaš.
Neću te zaboravit
Samo da znaš.
Uvijek ćeš mi biti
jako dobar prijatelj,
Ali te više voljeti neću,
I nikad te zaboraviti neću!!

- 23:53 - Comment (0) - Print - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.