Današnjost

08.10.2018., ponedjeljak

Igrica Zula Europe

Bok svima!mah


Danas ćemo pričati o igrici Zula Europe. Ova igrica je namijenjena za uzrast stariju od 12 godina. Preporučuje se da ju ne igraju svi jer se radi o ubijanju. Danas jako puno djece igra svakakve igrice bez nadzora roditelja. Njihovi roditelji ni ne znaju što im djeca igraju. Igrica Zula Europe je besplatna igrica i mogu je svi imati. Ne morate imati nekakvo dobro računalo samo ju trebate znati instalirati. Igricu Zula Europe je napravila tvrtka IDC Games. Tvrtka IDC games je napravila jos igrica kao što su Champions of Titan, Affected Zone Tactics, Habbo, Metal Assult, Spellwaer itd... U ovoj igrici imate svakakve modove koje možete igrati. Imate deathmatch. U tome modu radi se o tome da morate ubiti što više protivnika. A tko bude ubio što više protivnika on je prvi. Također morate dostići određen broj killova i tko prvi bude došao npr. do 200 killova zajedno s timom njegov tim je pobijedio. Možete čak i izabrati mapu na kojoj hoćete da igrate. Imate jako puno mapa i mnogo izbora. Moja najdraža mapa, a vjerovatno i ostalih igrača je Ship. Na toj mapi se nalazite na velikom brodu gdje se ubijate s protivnicima. Kao što rekoh ima jako puno modova a još jedan od mojih dražih modova je sabotage. U tome modu radi se o tome da morate postaviti bombu na određeno mjesto dok drugi tim mora spriječiti da vi stavite tu bombu. Na tome modu možete zaraditi jako puno novčića s kojima možete kupovati razne puške. Uz to kada kupite pušku možete kupiti i nekakav skin za tu pušku. Možete uređivati svoje puške i stavljati im nekakve dodatne nastavke na nju. Moja najdraža puška u Zuli je M468 i AK-47 a moji najdraži snajperi su AWP i Kar98. Ova igrica nema baš jako dobru grafiku ali je jako zanimljiva. Ova igrica je slična kao CSGO samo što CSGO se plaća a Zula je besplatna. Te ova igrica se igra u prvome licu.





Nadam se da vam se post svidio i da će te i vi instalirati ovu igricu.mahthumbup
- 21:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2018 (4)
Rujan 2018 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj razred i škola

Moja najdraža hrana

Moj pas

Moj omiljeni sport