Smijesne poruke dopisivanje n - Vinkovci

srijeda , 23.01.2019.

Šaljive poruke










Dating Site: Smijesne poruke dopisivanje n






Zbog jedne gluposti smo se rastali neka se dogodi još jedna glupost pa da ponovo budemo zajedno! Ups, pogrešila sam broj - izvini!



smijesne poruke dopisivanje n

Ako ti meni ne kažeš isto - poješću i tebe i tvoj tejefon! Zbog jedne gluposti smo se rastali neka se dogodi još jedna glupost pa da ponovo budemo zajedno! Prodivljaj dane, prokockaj noći, jer jednom se ni to neće moći..... Ti si privlačan, šarmantan, pametan, neodoljiv, zgodan, osećajan, sexy i...



smijesne poruke dopisivanje n

Šaljive poruke - Ti si moje zlato, ti si moje srebro, vidim li te s drugom slomiću ti rebro!!!



smijesne poruke dopisivanje n

Svake godine na ovaj dan tvoji roditelji proklinju rodu. Voli me malo ali zauvek. Ne želim da te kritikujem, ali zar ne misliš da ti je prešlo u naviku? Puno, puno zdravlja, ljubavi, zajebancije, uzajamne tolerancije, dobre finansije, sex bez reklamacije i što manje sekiracije. Prodivljaj dane, prokockaj noći, jer jednom se ni to neće moći. Da se oblačiš po poslednjoj modi, da ti viski uvek godi, da se brčkas u đakuzi vodi, da izgledaš kao bilder bodi i na lotou sedmicu ubodi. Ja sam maji civ u tvom tejefonu. Došao sam poruks pojuke da ti kažem da te puno vojim. Ako ti meni ne kažeš isto - poješću i tebe i tvoj tejefon! Mobilni pretplatnik trenutno nije normalan. Potpuno je poludeo za vama! Da te vodim na planinu - smrznuceš se. Da te vodim na skijanje - poruke se. Da te vodim dopisiganje šumu - izgubićeš se. Ma hajdemo mi u moj krevet, prilagodićeš se. Ti si privlačan, šarmantan, pametan, neodoljiv, zgodan, osećajan, sexy i. Ups, pogrešila sam broj - izvini! Nego, dosta o meni, kako si mi ti? Ti si moje zlato, ti si moje srebro, vidim li te s drugom slomiću ti rebro!!! Dok noć tiho pada, vetar nežno piri, želim ti laku noć smijesne neka te čuvaju vampiri, Drakula i Nosferatu nek se s tobom slade, kad spavaš bez mene moj slatki gade. Ponekad mislim na tebe, ponekad mislim da te volim. Stalno mislim na tebe, previše te želim i najviše te volim! Policija traži jednu osobu, posebnu, dopisivanje, pametnu, duhovitu, šarmantnu i veoma sexy. Ljubav je kao kad se upiškiš. Volim your eyes, zato sto su very nice, malkice dopisivanme at me, posle toga dont forget me. Srce mi tik-tak for you, zato sto ja love you!


NAJSMJEŠNIJI Odgovori Na Poruke!
Ponekad mislim na tebe, ponekad mislim da te volim... Da te vodim na skijanje - slomićeš se. Ups, pogrešila sam broj - izvini! Dok noć tiho pada, vetar nežno piri, želim ti laku noć i neka te čuvaju vampiri, Drakula i Nosferatu nek se s tobom slade, kad spavaš bez mene moj slatki gade. Svake godine na ovaj dan tvoji roditelji proklinju rodu. Prodivljaj dane, prokockaj noći, jer jednom se ni to neće moći..... Da te vodim na planinu - smrznuceš se. Volim your eyes, zato sto su very nice, malkice look at me, posle toga dont forget me. Da se oblačiš po poslednjoj modi, da ti viski uvek godi, da se brčkas u đakuzi vodi, da izgledaš kao bilder bodi i na lotou sedmicu ubodi.

[Poop dating site|Dating in usa free sites|Funny dating email subject lines]






Oznake: Šaljive, poruke

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.