**PaLe**

roflime:paula
prezime:***********
hobi:pjevanje,rađenje blogova...
godine:nije važno(no mlada sam)
volim:muziku,svoj mob...
ne volim:grah,kelj...umišljene,bahate...
sada pusa za:::::::
ivurofl
eluparty
mihusmijeh
peppunaughty
larublabla
tinumah
fićuzujo
benfikupjeva
tomicumouthwash
mene...hehecerek
i još puno njih.....kiss


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


















KaKaV vAm jE mOj BlOg
glupost
precool
predobro
mici to
za jedan
cista petica
ja bi takav
odlicno
nis special
oke
  
pollcode.com free polls


da napišem neš::
u svađi......
mi i mo.....
mrzim ih....

skračenice....
ela....
puknut ću
danas nekoga.....
................
............
................
i bit ćeš sretna.....
izderat ću se na
mi ,mo .kri,,,,,,.....
one balavice......


MusicPlaylist





Create a Lava Lamp



Scrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts
Scrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts
Scrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts
Scrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts
Scrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (15)
Kolovoz 2008 (7)
Srpanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kommichy yea/no

by Karla & Iwa (ugly)

KaJ VaM PiŠeM

ovdje pišem o svemu ...vidjeti ćete
ako budete čitali moj blog...***















MaLo PiCtUrE.....



*****



*****



*****



*****


Custom Myspace Clock

*****

*****

*****

*****

*****

*****

utorak, 14.10.2008.

hey

ewo mene.....niš posebno nemam za napisati....samo jedno najmanje malecko sićušno sitno......najsitnije.......itd...hhhhh..........kako vam se sviđaju moji maleni sićušni sitni awatari awatarcheki...awatarcici...meni da.....možda napravim blog s njima.....pa ću tamo primati naruđbe..... važna rečenica...primam naruđbe samo za avatare od shakire,johnnya deppa,emo slikica,starki slikica,usta i cool oči.......to je to za sada.......



| KoMeNtIrAj ...OnLy...(10) | pRiNtAj | ReLoAd |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.