četvrtak, 14.06.2007.

hhhhhhheeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllloooooooooooooouuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

evjo meme da vas malo pozam..i da vam kazem nes novo...i pametno...i super...i zločkasto...hej hej...pa ovako:
ma nista ovaj sam tjedan u skoli bio sav keksi .. i coolll...pa ono...evo imam 4 zagarantirana popravna i tako...ali to me ne tangira jer ja sam savrsen i jedinstven i neponovljiv...hih...hih..ma nije samo to novo..ima toga još ljudichi moji...
setamo mi tako kontinentom ( ja i moja ejkipica ) i stemo i setamo..i setamo i ponovno setamo...hah..ah...razmisljamo sto bismo..i sto hoćemo..i tako mi zažvelimo skoknuti do himalaje po par snjegiča...ili ti ga to tako...i mi ti dodemo u himalaju a ono nema snjegiča..a bo...ja ne znam sta cu...i tako ..pa odem doma...idem ja tako ombas i neka zena otvori prozor i vjetrič mi pokvaji zurku..i mi tako do dsruge himalaje i tamo nademo nesto malo snjegiča ali je pilotkinja rekla da ne mozemo igrati se snjegičem jer nemamo dovoljno radnog staža...heheheh...ma bas če ona mjeni braniti da ja grudam ako hoču ..i tako ja njoj iz iglua jedne himalaje pokupim par lopata snjegiča i zapalim dobranoi..poštenbo..i tako to..ah sta cete..a nis..bla bla bla i gotovo...tako mi evo dodosmo do mlake i tamo na onoj himalaji još malo maznemo snjegiča i tako to...ae bljokič

ps: ponosan na sebe prvi put napisao najzanimljiviji postič ...pišica ...bljokič..punoooo mi kommm

- 21:12| 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Efo vam malo fotkica od mene i tako to.
Kao prvo evo vam sličkica majne drage mader koja je bila na nekoj mesnoštrucnoj djeti ša ja znam, ša sam je šličko tako i sad ču vam je pokazat.e.plješak ža zenu koja me rodila pametnog i ovako zgodnog..i ljepog izgleda. i ljepe face.i ljepog lica.
Image Hosted by ImageShack.us


Eh a evo vam moja zgodna guza iako je prezgodna sexi i zgodna i kjut i najs ful zgodna i baš je keksi i strawa jer je da ful ovako ne duljim samo ču vam poželjeti ukratko (ne dugachcko) da i vaše guze a nekima i face i lica ovako ful dobro gud i dobro izgledaju i luk. e.
pa eto jedne te ovakve moje fotkičice. (kul govorom:fotkičica= slika)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Create your own message at BlingyBlob.com






Gif Texts Halloween Images # 228945

Gif Texts Halloween Images # 228945









zovem se martin i jako sam super,izlazim naravno u palach, imam ful kul ekipu, mrzimo šmelere i sve one koji nesto isfuravaju!!!MySpace hosted images

MySpace





free image hosting hosted images

free image hosting





Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gif Graveyards Halloween Images

Gif Graveyards Halloween Images

All Play Dead

"I know she can hear me still.
I know she can feel me. The velvet sleep
has stilled her, for they are feeding, while
time is ever shifting"

You are the wine of intoxicating faith
You are the axis of time, I am so blind

Bear witness to freedom's fall
Tomorrow kiss goodbye a little more, as they watch us all
All play dead

I'll sleep in this quiet room where no one sees, I'll play dead
All play dead

Play dead never speak, just assign the blame
According to their game and chase them down the drain
All play dead

I'll sleep in this quiet room where no one sees, I'll play dead
I'll just sit here quietly and watch them feed, all play dead
All play dead

[solo T.C.]

Bear witness to freedom's fall
Tomorrow kiss goodbye a little more, as they watch us all
All play dead

I'll sleep in this quiet room where no one sees, I'll play dead
I'll just sit here quietly and watch them feed, all play dead
All play dead
All play dead
All play dead
All play dead
All play dead





Death Trap

I see you runnin'
You're gone
A million miles away
But you know I'm comin'
Violenz that
Blows you into space
And you think
You're gonna get away
Like you did before
But you're the type
I never feel sorry for, so

FALL INTO MY DEATH TRAP
FALL INTO MY DEATH TRAP

Life's paranoia
You're hiding in
The dark all day
At nite I call you
Cause I know
You're always wide awake
So you never
Sleep at all at nite
Extermination
Of you're wasted life

So now I've got you
You're cornered like a fool
I terminate you
Live by my golden rule
Task complete
And once again I've won
Now I search
For another victim to come
I can't explain the sheer
Thrill of it all
Its such a chill
To watch the meek just fall

DEATH TRAP DEATH TRAP
DEATH TRAP DEATH TRAP
FALL IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Animation Miscellaneous Images # 210995

Animation Miscellaneous Images # 210995

Customize your blog codes

Customize your blog





Animation Miscellaneous Images # 212532

Animation Miscellaneous Images # 212532