utorak, 29.05.2007.

hey..it´s time for a new postić

helou maj pipl...haw ar ju....end whats nju...I ( čita se aj) want (čita se vant) say( čitaj sej) samting...Wen I was wlked yewterday ON KORZO (ej ovo sam napisao velikim slovima jer ne znam dal se i on i korzo piše velikim početnim slovima,pa ako netko zna nek mi kaze pliz) i WAS SAW MAJ GHOTHICHARCA END i WAS SO HEPI I DETS IT SO BJOKIĆ MAJ PIPL END GUD BAJ...CHMOKIC ILI KIS TU EVRIVAN...BAJ
ps: I stil have proljev end very much time i gou tu d beth

- 17:46| 27 Komentara | Print | # | ^

ponedjeljak, 28.05.2007.

hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...hey...

eto i mene..amo ..amlo...ajlo...kaooojh...a bo..sta ja to piješem pa ni sam neznam...ah..eh...hooh..ugl....evo mene da va, kazem neke novosti...jučer nisam bio u školi jer sam naime zante ono...pa ipak...dobro..imao proljev..i još ga imam i upravo sam na wc i pišem na loptopu....ah..takav je zivot..usran i smrdljiv..i brzo idu basevi...pa mi gotičarka ne stigne dati broj...a h..a..h..jao mene...jao mene...pa sta da se radi kad je tako kako je...ne znam..a bo...morat cu sad kuhat mami juhu jer mislim da se onda manje hrce...ali mislim..a bo..mozda da ..a mozda i ne..ugl...strah me je kuhat juhu..jer ne znam sta ce bit ako me uhvati sraćka...jao mene...jao mene..pa to će biti strasno...opet cu morat prat gaće..ah bok..ipravo sam se usro..bjokić

- 22:44| 9 Komentara | Print | # | ^

ponedjeljak, 28.05.2007.

bo.........bo.....bjo........bjokiććććććććć

rolleyeskissroflbangdeadpartysmokinsmokinpartyhellooooooooo....kak ste mi ljudići?????ha??????????????? ja sam ful dobro.......bio sam danas na plaži i vidio sam ful dobru trebu....bio sam ful ostao zbunjen.....ne, ne zbunjen, htijo sam reć.....bo, a bo.....ovaj mislijo sam..kak se kaže..bo..........bo....a bo.........e da sjetijo sam se.......zapanjen i ful sam je htio pitat broj al mi je onda reko frend da je vidio da se nije obrijala ispod pazuha.........fuj,fuj,fujiććććććć, bljakica, mislim curo, jesi retardirana?!!!!!!!!!???ha, ha a ha??????? a fakat nisam skužijo, mislim ne da je retardirana, mislim ne kažem da je retardirana, mislim ne znam ma....ne ovaj nisam skužio da se nije obrijala, ne znammahnamcorwavecerekludhrvatskahrvatskahrvatskahrvatska kako...... a možda me je frend i preveslo, jer sam kasnije skužio da on nešto muti s njom.......a bo, ne znam....ugl....sam da vam se javim i da mi ostavljate komentare jer ovaj..nagrada mi već zalivenkuca na vrata.....al ne zapravo, mislim plejstejšn ne može kucat.mahwavecerekcerekblablamouthwashnoyeseeknono......al znate šta mislim.....zapravo možda i može kucat ako ga staviš pod pravim kutem pa ga pustiš da padne..........al onda pokuca, zapravo lupi samo jednom.........ma ne namcorkužim...a bo....ne znam ni šta sam htijo reć.......a ne znam, ma vratit ću se ja gotičarki, ma ne znam, ma zapravo nisam ni piso o njoj al nije bitno, ma..... ajd ljudi bo.....bjo......bjo......bjoooookkkiććććććććć wavemahludcerekmouthwashludzujoyesheadbangmadnutwavecereknjamismokindeadthumbuppuknucusmijeh

- 17:04| 0 Komentara | Print | # | ^

utorak, 22.05.2007.

danas je utorak pa da napisem novi postić

nije sada da se hvalim ali ja sqam stvarno zgodan i ljepuškast i tako to sve lijepo...evo sada mi stara spava...pa jako hrče i ne mogu se skjoncetrirati da pišem normalno pa oprostite...tako je kako je....a bilo bi dobro da normalno hrce ali ona tro tako jako radi...da se i pas mice od nje...a bo ....ne znam od cega je to tako...mozda od previše sira kojeg jede...bo...a mozda i od previse juhe koju kuha pa oni mirisi..bo ...dal vi hrcete??? dal da je otpeljam kod doktora zbog toga?? ili ti nije nis strasno...? molim vas pomozite jer se ja jako brinem..i tako to...a bo...a nis morati ću nazvati hitnu jer to nije mali problem kojeg se moza zanemariti jer ona vec hrce nekih 18 godina sigurno..a mozda i vise...a još i pusi..bar tako kaze..a nikad je nisam vidio ..pa ne znam dal pusi i sta pusi i na sta se to njoj odnosi..samo znam da neki tipovi dolaze kod nje da ona moze kupiti cigare takobar ona kaze..a kad sam ja pitao jednu frendicu dal ce kod mene doc po cigaru opaliola mi je šamar ...ne kuzim..a bo...idem ja sad dalje...setati po korzu...a vi i dalje ostavljaj te komentare jer nagarada mora biti moja...bo k..ljudiči moji pozz i pjusia svija vama koji me vjerno citate i pisete mi komentare da osvojim nagardu...poooozozozozozozo

- 11:57| 16 Komentara | Print | # | ^

ponedjeljak, 21.05.2007.

bjokićććć

alo alo..evo mene ..da vas malo pozdravim ali brzo moram ići...jer setam korzom stalmno dore gore..ali gotičare još nema...moram ići...samo da vam kazem da i dalje komenrtare ostvite još još i još jer nagrada je samo sta se nije izvukla....a moje je ime sigurno prvo na popisu...e tako samo da znate...idem jer moram..rekao sam zasto..cujemo se još...samo da vas pozdr5avim ali tako da znate..bas ....eto..idem..sad idem..idem sad..ae pozz...i pozdrav antilopi i cijelom zološkojm vrtu u marinicima..pjusa svima..idem sad...sad idem...idem ovog tzrena ...napustam vas sada ..,bok svima..i to je to hm...valjda ...a bo mozda se i sjetim i neceg poslije...pozz sada ae bok još jednom i molim komnetrirajte mi blogčič i pusa...

- 21:37| 2 Komentara | Print | # | ^

nedjelja, 20.05.2007.

............ma bok.....

nemam sad baš nekog vrijemena jer moram nešto uraditi......samo sam vam se htio javiti da mi plystation još nije dosao što znaci da mi ostavljate komentare........sta da vam još kazem....gotičarka se još nije javila...valjda je kraj školske godine pa mora uciti...pa nema vremena....ej gledao sam prospekte od elektromaterijala ...a nis ne piše...nigdje se ne spominju frižideri sa takvim svjetlima koja se pale i gase kad zatvoriš ili otvoriš vrata....bo...valjda ja jedini imam takvav frižider sa novom tehnologijom....e. da danas kad sam bio na wc....(znate sta sam radio heheheeh)....vodokotlić mi je davao savjete ( zivotne)... a frend mi kaze da sam se napušio al ja zanm da nisam her kad se napusim onda pricam sa veš mašinom tako da..ljudi popricajte i vi sa svojima mozda vam kazu nes sto niste znali... evo tako je meni rekao da se te cigare koje pusim u zargoniju zovu trava jer se rade od trave..eh..svasta se sazna..ae bok

- 09:23| 8 Komentara | Print | # | ^

subota, 19.05.2007.

ne znam šta da napišem u naslov

evo me ljudi, znam da ste nestrpljivo očekivali moj novi post, al nisam ga stigo do sad napisat, i ful mi je žao što ste čekali........... al da znate šta je bilo, nisam bio doma od jučer ujutro do sad......... prvo sam trebo ič u školu (baš i nisam otišo!!! hhahha, i uopće nisam imo grižnju savjesti) a stara mi je mislila da sam u školi, a ja sam se zapravo otišo napušit i napit i ne sječam se ništa do prije 3 sata..onda sam nekako se dovuko doma i sad sam za kompom i sad ću ič spavat, a kad se sjetim ču vam sve napisat šta je bilo..............i dalje se trudim za nagrade al niko mi se ne javlja niš u vezi toga...........e da, ako neko ima ekspres lonac nek mi javi pa ćemo se dogovorit dal mi ga može dat jer sam uništio onaj od stare kad smo ja i frendica kuhali jetrica, a stara ga sad želi natrag......... i to je to za danas.......ajd ljudi čut čemo se,...........da ,ovaj .........ono...........hm..mh bbbbboooooookkkkkkkkkkkkkkmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashmouthwashhrvatska

- 19:17| 0 Komentara | Print | # | ^

četvrtak, 17.05.2007.

........................fakat se trudim jako...................

blablablablablabla jako se trudim da bih osvojio nagradu al još me nisu zvali...nemam pojma do kad traje nagradna igra..a bo..valjda cu uspijeti...zato ljudi saljite mi komentare jer ja stvarno zelim taj playstation3 hvala..
a sad da kazem nes o svojoj obitelji...jer mi svi seru..kako to pricam o svojoj mami..e pa da kazem...ja vama nesto...mene stara voli...na malo cudan nacin...a volim i ja nju...pa ako njoj ne smeta sta ja tako pisem o njoj sta bi vama to smetalo...yesyesyesyesyes
e ljudici sad cu malo o danasnjem danu....opet sam cekao onu trebicu goticarku...i vidio sam je...pozadravio...a ona mi je rekla da se mene ne sječa i tako...valjda je bila pijana....ili mozda joj se opet žurilo na bas..pa ono...da ne zakasni...bo..nemam pojma...ah...tako sam usamljen i neznam zasto jer nisam ni glup ni ruzan...bo...coolcoolcoolcoolcool
idem ja tako u robnu kucu i htijo sam probat bokserice...ali nisam....jer je prodavici bilo kraj radnog vremena pa joj se zurilo doma...ah...sutra cu...bile su dobre...imale su neke jabuke i banane i mmm jagode po sebi ....sigurno bi vam se svidjele....heheh...ali vam ih necu pokazati smijehsmijehsmijehsmijeh to su za moju goticarku...
e nesto sam shvatijo ako frižider zatvoriš...svijetlo se pogasi..ili ne...mozda mi se ucinilo..bo..rtrko ce znat...pogledat cu prospekte od elektromaterijala pa vam javim...
ljudi pisite mi molim vas komentare je TKO NE BI ZELIO PLAYSTATION 3....???ja bihhtio.....i marko samo da ti kazem da sam oprao noge i sad bi zelijo probati tvoje nove čizmake...
PS: NE SAMO DA IMAM SVE VISE I VISE KOMENTARA NEGO I SVAKI DAN PISEM POSTOVE..HEH..STAVRNO SAM ZASLUZIO PLAYSTATION 3...... BAJ I NOK..UF..OVAJ..BOK

- 16:17| 17 Komentara | Print | # | ^

srijeda, 16.05.2007.

vo no...

e, hej.....pa ono kako mi je prošo dan.......bzvz.........žišku, bio sam danas u dugra, i otišo na isto mjesto di sam jučer vidio onu malu gotičarku, (ne mogu vjerovat da je fulala svoj vlastiti broj!!!!! mislim stvarno.....) probo sam jučer par kombinacija, al ni jedan nije bio njen broj........ jednom mi se čak javila neka baba, pa sam je malo zajebavo, ono, pito sam je po koliko prodaje grah i svinje, a ona je bila ful zbunjena, pa sam joj ja reko da je glupo, smrdljivo smeće, a onda mi je poklopila dok sam joj se smijo na telefon................i onda sam nazvo jednog ful strava frenda, koji ima prejebene čizme, al mi ih ne želi posudit jer kaže da mi smrde noge, a ja, ono pa naravno da smrde kad rastu iz guzice!!!!!!!! e, i ispričo sam mu za tu babu, pa smo se smijali sat vremena, pa sam je išo opet zvat, al mi je poklopila, al sam ju opet nazvo pa mi je rekla da će me tužit staroj!!! baš me briga ako me reče, meni i tako ona stara služi samo da mi kuha i pere, i da mi da pare za cugu i cigare i sve to.... a inače ju i tako ful mrzim pa nikad nisam doma......... e i uglavnom, šetam se ja tako od meka do robne kuće najmanje pol sata (tamo je jušer bila ona gotičarka) al se mala nije pojavila.....šteta, sigurno je sramežljiva pa zato nije došla.......... al ić ću se šetat i sutra pa će valjda bit tamo........ e, i ako neko zna kako se dobijaju te nagrade nek mi javi jer sam ja ful zbunjen....... jel se to dobiva što više pišeš na blog ili što više komentara imaš????????' i koje su uopće nagrade? ako neko zna nek mi kaže jar me ful zanima i htijo bi dobit nagrade.......... ajd, bok ljudi, javim se brzo!!!!!!!!!!!!!!!

- 16:29| 29 Komentara | Print | # | ^

utorak, 15.05.2007.

e ma samo da kazem nes super

prijatelji mi je rekao da se svaki dan moraju pisati postovi kako bi dobio neku nagradu pa ono..evo da nes kazem:
idem ja tako danas gradom i eto tako...setam...setam...i zamisli koga vidim neku ful kul gotičarku kakvu samo moš zamislit...i kazem ja njoj ej pa bi li se mi mogli mi malo viđati i tako to ... cura naravno, kaze da moze ali joj se kao zuri na bas... i tako ona meni na brzinu izdiktira broj...ma sad sam je pokušao nazvati al kaze da sam birao nepostojeći broj... očito je pogrijesila kad je na brzinu diktirala broj...i tako i dem ja gradom dalje...i shvatim je dva sat i da moram na bas... pa sam na brzinu uletio u bus i pokazao šoletu kartu i sjeo...zovu mene katica i ruzica da se nademo u palachu i ja na brzinu izletim iz basa i ponovno skočim do grada... tamo smo malo pricali i tako...e idem ja nazavti opet onu gotičarku ( zurilo joj se pa mi nije stigla reci kako se zove)....ako se ne javi i sutra cu setati istim mjestom po gradu da je sretnem pa da mi onda da broj...pa znam da sam super i da bi htjela biti samnom...idem ja malo sada u palach pa se cujemo...
pozzz
Ps: ej kato i ruzice pa znate da ja na vas mislim ( ko i vi na mene ) i naravno da cu vam donest busilicu i brus papir coolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcool

- 17:26| 5 Komentara | Print | # | ^

nedjelja, 13.05.2007.

živio palach

hej ljudi.... ono znam da me zna pol hrvatske i imam fakat puno frendova al ipak sam htio upoznat neke nove ljude pa sam napravio blog... slobodno se javljajte, pogotovo dobre trebe (sexy mace), i po mogućnosti gotičarke... ja sam uvijek za ekipu i za ludi provod (naravno ako ima pljuge i cuge i drugih ful kul stvarčica...hehe)... mrzim školu i profesore i imam ful hrpu neopravdanih a baš me briga.... život me nije mazio al sam uvijek se izvukao iz svih sranja i stara me tukla(uvijek sam bio plav, a nekad i ljubičast, al to je ok jer volim ljubičastu boju...) šipum vutru i jebem trebe svaki dan..... e i da, jako volim palach i rijeka je najbolji grad za metalce, osim gradova u finskoj jer su tamo svi metalci... smokinparty jako sam ljut kad vidim šmelere i uvijek ih prebijemburninmadrofl ae, to je sve za sad, očekujem komentare i da mi seksići ostave broj tel.... jer sam ful dobar i zgodan... he he

- 15:28| 5 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Efo vam malo fotkica od mene i tako to.
Kao prvo evo vam sličkica majne drage mader koja je bila na nekoj mesnoštrucnoj djeti ša ja znam, ša sam je šličko tako i sad ču vam je pokazat.e.plješak ža zenu koja me rodila pametnog i ovako zgodnog..i ljepog izgleda. i ljepe face.i ljepog lica.
Image Hosted by ImageShack.us


Eh a evo vam moja zgodna guza iako je prezgodna sexi i zgodna i kjut i najs ful zgodna i baš je keksi i strawa jer je da ful ovako ne duljim samo ču vam poželjeti ukratko (ne dugachcko) da i vaše guze a nekima i face i lica ovako ful dobro gud i dobro izgledaju i luk. e.
pa eto jedne te ovakve moje fotkičice. (kul govorom:fotkičica= slika)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Create your own message at BlingyBlob.com






Gif Texts Halloween Images # 228945

Gif Texts Halloween Images # 228945









zovem se martin i jako sam super,izlazim naravno u palach, imam ful kul ekipu, mrzimo šmelere i sve one koji nesto isfuravaju!!!MySpace hosted images

MySpace





free image hosting hosted images

free image hosting





Create your own message at BlingyBlob.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Gif Graveyards Halloween Images

Gif Graveyards Halloween Images

All Play Dead

"I know she can hear me still.
I know she can feel me. The velvet sleep
has stilled her, for they are feeding, while
time is ever shifting"

You are the wine of intoxicating faith
You are the axis of time, I am so blind

Bear witness to freedom's fall
Tomorrow kiss goodbye a little more, as they watch us all
All play dead

I'll sleep in this quiet room where no one sees, I'll play dead
All play dead

Play dead never speak, just assign the blame
According to their game and chase them down the drain
All play dead

I'll sleep in this quiet room where no one sees, I'll play dead
I'll just sit here quietly and watch them feed, all play dead
All play dead

[solo T.C.]

Bear witness to freedom's fall
Tomorrow kiss goodbye a little more, as they watch us all
All play dead

I'll sleep in this quiet room where no one sees, I'll play dead
I'll just sit here quietly and watch them feed, all play dead
All play dead
All play dead
All play dead
All play dead
All play dead





Death Trap

I see you runnin'
You're gone
A million miles away
But you know I'm comin'
Violenz that
Blows you into space
And you think
You're gonna get away
Like you did before
But you're the type
I never feel sorry for, so

FALL INTO MY DEATH TRAP
FALL INTO MY DEATH TRAP

Life's paranoia
You're hiding in
The dark all day
At nite I call you
Cause I know
You're always wide awake
So you never
Sleep at all at nite
Extermination
Of you're wasted life

So now I've got you
You're cornered like a fool
I terminate you
Live by my golden rule
Task complete
And once again I've won
Now I search
For another victim to come
I can't explain the sheer
Thrill of it all
Its such a chill
To watch the meek just fall

DEATH TRAP DEATH TRAP
DEATH TRAP DEATH TRAP
FALL IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Animation Miscellaneous Images # 210995

Animation Miscellaneous Images # 210995

Customize your blog codes

Customize your blog





Animation Miscellaneous Images # 212532

Animation Miscellaneous Images # 212532