Ime Bloga.....Hm....BLOG...

16.05.2006., utorak

Uuu dugo je prošlo

Evo da i ja napišem nešto nakon kozna koliko vremena....a nije mi se dalo,kao ni sad,ali nema veze sad cu napisat nesto...ali šta...hm.... pa naprimjer more je jako hladnonaughtynaughtyeek(moja sezona je počela 11.05 pa znam)zato još malo pricekajte sa prvim ulaskom. U petak i subotu sam bio vani i bilo je coolpartypartythumbup... Naravno stavio sam novu pjesmu....=)......u jebote stvarno više neznam šta da pišem....koja tapija.zijevzijev...sunce prži a ja moram sad ić na šugavi stadion trčat za ocjenuburninmadburninmadheadbangmad....mah baš mi se da...ali mora se... hm...mogo bi mozda nekoga pozdravit...ma necu ne neda mi se ni to a i puno vas je...tako da uzivate bez pozdrava..smijehsmijeh

- 14:24 - Komentari (182) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
A još jedan pokušaj stvaranja bloga

slike govore sve!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

uuuuu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us