Ime Bloga.....Hm....BLOG...

07.04.2006., petak

Evo Prvi Pravi

I zapoceo ja opet sa nekim pokušajem bloga na kojem ce pisat sve i svašta a najmanje o nekim mojim stvarima koje se vas ne tiću i koje su dosadne za čitat.... Prvo da pozdavim sve sa chata koji me znaju a onda i da cestitam odbojkasicama koje znam sta su uspjele biti prve u zupaniji...uuuuu kakav uspjeh....bahahaha.... morao sam... E sad za pocetak neznam dali da ostavim ovu pjesmu koju niko nezna ali meni je ful draga ili da stavim KURVE na sta svi cmizdreburninmadburninmad...ko sta vidite slika nema ali bit ce ubrzo kad skuzim..ipak meni teba malo više za skuzitheadbangheadbang... A naravno nakon toga ce i neka pozadina nova doc...ajde nista to je sve za danas a i meni se neda više pisat tako da vas pozdravljamwavewave

- 19:03 - Komentari (68) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
A još jedan pokušaj stvaranja bloga

slike govore sve!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

uuuuu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us