petak, 30.05.2008.

Ako se uči na greškama, ja ću uskoro doktorirati. :)

khmmmm..
došLa ja pisaT aLi neMam inspiRaciJe...
waKo..
da kreNemo..HH
dNs sAm BiŁa sa maRkom..na kaFi...i taKo..
taj deCko je meNi pResŁadaK..
aŁi je jaaaKo sramezŁjiv..
nadaM se da mi mu se sWiđam..
Image Hosted by ImageShack.us
ma ja sE Wiše niceMu ne naDam..taKo je NEkako Łakše i boLje..
xxXXxxXxxXxxXxxXxxXxxxxxXXXxxXxxxxXXxxxXxxXXxXXxxxx

eto.dns ujutRo sam se s ivom ispRicaLa i tako..
biLo je zanimLjivo...
i cak sam uciLa..
grrr
naŽaLost..moRam ispraviTi nekE stvaRi..
npR eng.. neJde i baŠ gratika..
aLi jbg..Hh..
naštreBAt cu Ja to..
i sutRa me piTa hRvatKi...anTigona...
i taKo naDam sE da buDem doBiLa 5..jeR mi naJcescE LektiRe idu..HH
khm...još KoliKo toGa_imAm za nauciT..hRpa.
a..suTra ljePo nejDem nikamO pa cu Ljepo swe nauCiti..Hh...

Image Hosted by ImageShack.us

aŁi ugŁawnom saM sRetna...misŁim ja sam staŁno hepi
ima neKih dana (PMS) HH..
joOooj neMaM pojMa o ceM bi vaM pisaLaaaaa.
dOsadnO mi Je aŁi opeT mi sE neDa pisaTi posTS
pa vaS naPuštam...sWe woŁi...i kuSsa..
HH...vaŠa
˘..[Punky]..˘


Image Hosted by ImageShack.us


22:11 | Komentari (25) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.