petak, 16.05.2008.

..pa napokon da i ja išem post..Hh..

evo i ja sam se sjetiL ga napisati..khm..o cem bi pisaLaa. pojma neMam :)
ofako...
dns..sam se widjeLa sa Tanjom..wiwiwi..!!
i biLo je Ljepo..ipaK ju nisaM duoGo widjeLa pa saM biLa hePpi..
biLe smo u meKu..i ja sam piLa šejK..a ona je jeLa neKaj s piLetinom (menoGu sE sjetiti kako se zoWe)
i popiLa isto šejK i Još pojeLa sLadoLed..
pa di joj To staNe.Hh
eTo skuZiLa saM da moJ bLog niJe baŠ posJEcn neKaj preViše pa misLim da cU ga obRisati..ahh..nznM
buDem vidLa
Image Hosted by ImageShack.us
evo sTawiLa sam nowi dizaJn..i naDam se da wam se swiĐa..Hh
žblj..o ceM bi wam mogLa pisati..
nznm...dea ce uskoRo rođendaN :)
Image Hosted by ImageShack.us

pa joj cestam SRETAN TI ROĆKAS :)
ewo mamu sam nagovorila da odemo nas dvije u kuno i baš mi je drago zbog toga..
sada mi Je pRestaLa muziC..nznm zKaj..aLi bit cE dobrO..
kaO sTo ste sKuziLi ja umiRem od Dosade i Nemam poJma sta da raDim..
ma naci ce sE nesta...a ja Vas sada napušta..
pOoza..was waŠa pUnKi.:)
i daJ mi pLizzzz koMajte..
Image Hosted by ImageShack.us


22:53 | Komentari (33) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.