°.žiWot je Kao tOčkA na kRaju reČenice, niJe biTno jeLi biLa duGa neGo daLi je imaLa smisŁa...,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> °.žiWot je Kao tOčkA na kRaju reČenice, niJe biTno jeLi biLa duGa neGo daLi je imaLa smisŁa...,blog.dnevnik.hr/pajkilicaa" />

subota, 26.04.2008.

°.žiWot je Kao tOčkA na kRaju reČenice, niJe biTno jeLi biLa duGa neGo daLi je imaLa smisŁa...

eto ja sam se natjeraLa napisati post..HH
eto maLo da napišem neš..
khm..neznam šta..
da ja saM boLesna...po drugI put u dwa tjedna..HH
i taKo..MaLo mi je dOsadno jer nemogu nigdje..Hh
a dns deA sLawi roĐendan..
i tim bi joj Putem htjeLa cestitaTi roĐendaN :)
Image Hosted by ImageShack.us

etO taKo...khm..
aLi bi htJeLa maLo spomeNuti..
prošLu suboTu...
biLo mi je suUper..
nisaM imaLa poJma..da su neKe curE totaLno kuL..i zabawne..
heh.
sta da još naPišem..
da ..opet saM se poceLa druZiti s Ivom..Hh
Image Hosted by ImageShack.us

i Mateom..Naravno..i tim..bI puutEm..Iwi rec da ne brIše bLog..JEr boLje ne..HH
eto neam niš wiše za naPisat pa idEm..HH
poZz..swima...neda mi se niKog posebNo pOozat :)
swe bas voLi eaŠa pajkiLica.)


13:47 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.