nedjelja, 13.04.2008.

ahm..malo da napišem postek.)

ewo pišem i ja malo blogek..jer mi je dosadno..!!
eto prosli wikend bila sam na krizmi i bilo je suuuper.)
nije nas bilo puuno ali sam se ljepo prowela..
to me pocijetilo na moju krizmu
to je bilo prošle godine..!
i bilo je suuuper..barem meni..!
ali mi se neda sada goworiti kaj je sve bilo tamo..!!
prošli tjedan sam bila u strossu kao i owaj..i bilo je super..
ali tek na kraju..!!
a na pocetku su se swi swađali s nekim tukama koje su htijele neudit dei grrr
ali naravno kada su mene vidjele nisu..HH
i tako su one to sve ljepo riješile..!!
pa smo se poslje zezali, ljubili i ostali..!!
sve je ljepo proslo..
a dns neznam kaj bum radila najvjerojatnije ucila tal
i našla se sa pepikom..i ispricale se jer se nismo
duuugo vidle.)
khm..o cem da pišem.
o ljubawi necu jer je i meni dosadna..!!
ništa se zanimljivo s njom n događa..!!
grrr..kako me te tockice i usklicnic zivciraju..
a nemogu si pomocu da ih ne mapišem.)
eee.da..htijeLa bi svima reci da odu na moj drugi blog..
kLiknite tuu.)
i moLiiim vas da nam komEntiraTe jer nismo baš puni
komentara.!
eto neznam kaj da napišem više i nema niš zanimljivo.))
pa idem..
i sve pozam
a pogotowo moje ljepotice.)
kiss
wtpp.
by: pajkilica)
Image Hosted by ImageShack.us



15:36 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.