srijeda, 23.01.2008.

politika me u zivotu uvijek pratila u stopu, bacala duge sjene uvijek kad mi krene

heh....naslov nemam nikakve veze sa današnjim postom....
prvo budem pocela...sa jednom nezgodom...i zaboravom...
koju je napravila moja najdraza mama...
heh...na zalost nije platila racun za deveti mjesec od interneta...
pa tako nekoliko dana...skoro tjedan ...
nisam mogla na internet...
smrc...!!
ali necemo sada o tome...!!
ugl...!!
u mome zivotu je sve na neki nacin normalno....
...heh...
koliko kod mene moze biti nornalno
u skoli sam jako dobra i sve je to super....ali
u mom ljubavnom zivotu ne cvijetaju ruze za razliku od
svih drugih cura sa kojima se najviše druzim...!!!
ah...neznam šta bim vam rekla....nije ništa grozno niti
me itko povrijedio...ali jednostavno ja nikada nemam srece...!!!!
ahHh...!!
ma necu o ljubavi...!!
Image Hosted by ImageShack.us

moja draga najbolja ljubica....Zrinka....i
ma sutra rođendam....
pa joj ovim putem cestitam rođendan....
wolim te puno punije najviše...!!!
fališ mi jako jako....best friends...!!
ah neznam šta da vam još napišem...osim...
još par pozdrava...!!
i to je to!!!!
pa pozZzam....sve ljide koje volim....i poznajem...
a pogotovo moje zaljubljene cuje...!!
sve njihove decke i prijatelje koji su u njih zaljubljeni....
pozZzam...
pepiku u katarinu...i
moje susjede...koje jako volim a
one znaju koje su...!!
pozZzaj sve moje seke...i to je to...!!!
ma zapravo sve vas...wojim...
peAcE...!!!
Image Hosted by ImageShack.us


17:41 | Komentari (17) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.