Lipanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off




Jinx.....a jebote led sta da kažen....ma lud je to lik..... thumbupparty
The Devil the Ble HIIIIIIIIIIIthumbupwavenut
Socijala khm khm ludo pa živi.... partysmokinmah
DDD no comment kissmahwave
Dalibor..... dobar momak.........thumbupwave










James Hetfield
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kirk Hammett
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Robert Trujillo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lars Ulrich
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

image hosting file



Image hosted at bigoo



MySpace Layouts



nedjelja, 22.10.2006.

Sviranje i strah u Tugarama

Alo ljudovi ovako opet smo u petak i subotu bili u tugaramayes ..... normalno da bi svirali i sprdali sethumbup
i tako u petak san ja prvo bia u skoli ...... nista novo ..... a ne nije tocno prvo na boa kaviparty pa onda u skolu...... neman prve 2 ure petkon...... dosa doma i oko 4 i 15 izas isa san do due .....oko 5 smo otisli do mozaika ...... tamo su bili neki poznat i neki nepoznati ljudi ....... ali sta je naj bitnije zvucnici nisu bas radili ..... pa je taj nastup koji se triba odrzat propa ....... ok oko 6 san ja nazva mog Starog da dodje po nas ....... dosa je oko 6 ipo gori smo dosli oko 7 ..... svirali smo do 8 ipo dok nije dosa jinxwave..... a 5 min kasnije 3 zenske (nesican se kako se zovu ) a jos 5 min kasnije mate
i tako zajebavali se svirali do 0:0 i od tad smo gledali tv sprdali se ........... kad smo legli oko 5 naklon 15 min cujes koda je neko protrca po katu eekeekeekeek jebate led (sta smo se sasrali) ja i jinx skocili a zanama i dujeekeekeek... i tako 5 min kasnije cujes isto i tako van je to sve skupa trajalo 40 min. u tih 40 min mi smo se prisrali auuuuuu za popizdit gore od najgoreg horrorayes ...... nismo zaspali do 7 ..... oko 9 smo se digli spremili kucu i otisli svirat ......... oko pone su dosli duini starci...... ka gori mu je mater slavila rodjendan...... oko 2 je po mene dosa stari ja sredia svoje stvari i otisa njih 2 je ostalo jos neko vrime........dosa doma poia nesto i otisa spavat.... oko 7 san se dida i is nesto sredit bubnjeve kad zove mene DD da izadje ispri kuce ..... a ja ka izasa a vidis njih 3 ispri uhu i ja njima isprica sta nan se dogodilo...... i one su imale takvih zgoda...... i bla bla neda mi se viase pisat ..... i tako je zavrsia ovaj vikend ........ mislin na ova 2 dana

pozzzzzzz a posebni idu dui,jinxu,dd,beli,matei i onoj 4-orici sta su jucer bili s nama maji,ani
borku,kari,ciliju..............zivilimahwave



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.