Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Lutajući putovima, koje mašta stvori
Tražeći nemirnoj duši odušak od svega
Nađeš li mira lutalico jutarnje rose
Pitam te, isto kao što pitam i sebe

Da li u dubini najdubljeg sna osjetiš,
Dodir moje ruke na svojem tijelu.
Da li toplina daha sa mojih usana
Na trenutak u javu te povrati.
Pitam te, isto kao što pitam i sebe

I dok budna šumove nemira osluškujem.
Pitam te, isto kao što pitam i sebe
Gdje odoše noći pune strasti i požude
Da li si me zbilja volio ili si me lagao?

Image Hosted by ImageShack.us

Moji su dodiri grubi poput
žuljavih ruku mornara
i dok te gledam nasmijanog i sretnog,
poželim te dotaknuti..
Al nisu više moje ruke
za tvoju nježnu kožu, meku kosu..
Zaslužuješ nešto finije, mekše
poput safira, poput svile
i pogleda neke druge djevojke
vesele i mile..
Moji su pogledi, pogledi tuge
s bojom mutnom i ispijena sjaja,
ne bih smjela da te gledam
jer pogled bi moj te ledio..
A u meni toliko je topline
i toliko ljubavi koja šuti
i strpljivo čeka,
želi, a ne može da se iskaže..
Moji su poljupci, strašljivi i plahi
obični i jednostavni,
a usne su tvoje strastvene i željne
topla poljupca i igre..
Ja ne smijem da ih ljubim
da im gorki okus dam..
Moj je život isto tako
samo predivan san o tebi,
a java je svaki dan bez tebe
kojeg volim, a ne smijem..


Image Hosted by ImageShack.us

VOLIM TE
Ne pitaj me ništa,
poslušaj svoje srce
jer kadkad je sve jedan oblačan dan,
jedan srušen san
i katkad mi ti
na ranu stavljaš sol
a to je bol..
Ipak volim te, volim te i volim te..
ne sumnjaj da te čekam
i da sam uplakana
jer kadkad sam tako sama
kao crna vrana
a kadkad snena
pomalo zbunjena
i katkad ti sudim
i sumnju budim
Ipak volim te , volim te i volim te..
Ne traži ništa,
samo me voli
i danas i sutra
nije važno gdje ide svijet
uz tebe naš je lijep
jer te volim, volim i volim

Image Hosted by ImageShack.us


Od ove noći odričem se ljubavi,
jer nema smisla nastaviti ovako živjeti
i nadati se nečemu što se neće desiti.

Suze, bol i tuga
su moji vjerni pratioci sada,
sjenke koje me slijede
od danas do sutra,
od mraka do jutra.

A zašto plakati,
kada život može i radošću ispunjen biti?

Zato, odričem se ove noći
koja nikada ponovo neće doći,
svog pogleda upućenog tebi,
svojih suza koje potekoše mi niz lice.
I svojih snova se odričem sada,
i maštanja o nama.
Jer od ove noći, koja još malo pa će proći,
ljubav više nema smisla.
Ona više nikada neće biti ista.

Moje oči od ove noći
pokušat će ne tražiti tvoje,
moje srce ne kucati za tebe.
Večeras se jednostavno odričem tebe
kao dijela sebe.
ZBOGOM ZAUVIJEK, LJUBAVI
KOJA TO NIKADA NI BILA NISI,
JER JE SAMO JEDNO SRCE VOLJELO,
SAMO JE JEDNO SRCE KUCALO,
A ZA LJUBAV JE POTREBNO DVOJE
DA SE JEDNAKO RAZUMIJU I VOLE!
(kad bi bar bilo tako
lako odreči ga se...al nije...
kod mene ova pjesmica ne pali...
nemogu...)smlc smlc
Image Hosted by ImageShack.us


Sjećam se kako sam plakala
za tvojim očima
kako sam drhtala
na spomen tvoga imena
Tebi ni to nije bilo dovoljno
Morao si uništiti
svaki tračak nade
svaku svjetlost malu
iz mene izbrisati
svu ljubav uzeti i baciti.
Sjećam se
za tebe sam živjela
za tebe se svako jutro budila
svaki novi dan
samo za tebe živjela.
(ali to je sadašnjost....)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ako izgubim ja tebe,
izgubit ces i ti mene,
ali vise ces izgubiti ti,
nego sto cu izgubiti ja,
jer mene ce mnogi voljeti kako ti,
ali tebe niko kao ja.

Image Hosted by ImageShack.us


ŽIVOT JE SRANJE
I NIŠTA VIŠE,
ŽIVOT JE KAO
PJESMA KOJU
SLIJEPAC PIŠE.
RODIŠ SE JER SU
TO DRUGI HTJELI,
NE SMIJEŠ NIŠTA
RADITI JER NI
ONI TO NISU SMIJELI.
CIJELI ŽIVOT SI
NEČIJA BUDALA I
ROB,
A SVE ŠTO NA RAJU
POSTIGNEŠ
TO JE HLADAN
GROB.
DANIMA SE TRUDIŠ
DA UTULIŠ STARCIMA
U GLAVU DA NISU
SAMO ONI U PRAVU,
ONDA SE POKAJEŠ
ŠTO SI IŠTA POKUŠAO REĆI
JER SHVATIŠ DA
ĆE ONI UVIJEK BITI
PAMETNIJI I VEĆI!!!!
NA KRAJU SVAKOG
DANA POKUŠAŠ SE
POMIRITI S TIM I KAŽEŠ:
ŽIVOT JE SRANJE
I NIŠTA VIŠE,
PA POVUČEŠ
JOŠ JEDAN DIM...

Image Hosted by ImageShack.us



Nezrela
ljubav kaže:
Volim te jer te trebam.
Zrela ljubav kaže:
Trebam te jer te volim.

Image Hosted by ImageShack.us



Ako bude pitao za mene,
recite mu da sam mrtva.
Ako bude tražio moje tijelo,
recite mu da je istrunulo.
Ako bude tražio moj grob,
recite mu da je na dnu mora.
Ako kaže da me je volio,
nevjerujte mu,
jer on me ubio....

Image Hosted by ImageShack.us


...ponekad se pitam vidiš
li tugu u mojim ocima?
Da li me se sjetiš u
dugim,besanim nocima?
Takoder se ponekad pitam
što ti vidiš u meni?
možda neku dragu djevojku
što ceka te u sjeni?
možda ne vidiš ništa....
možda vidiš samo divlju
djevojku što želi da je
netko voli?
A možda samo glupacu
što za tvoju ljubav moli...

Image Hosted by ImageShack.us



kad si mlad misliš i
osjecaš da ceš ti
i ljudi
koje voliš živjeti
zauvijek...
nažalost u jednoj
sekundi život
se može
promijeniti tako da
izgubiš one
voljene!
nemoj cekati
da se to dogodi.
pokaži koliko
ti je stalo do
nekih ljudi još
dok su uz tebe!
NIKAD NIJE
PRERANO RECI: volim te!

Image Hosted by ImageShack.us



sve što sam ti ikada
htjela reci jest volim te;
no bojala sam se...
volim te! sada se
ne bojim to reci.
možeš li me cuti?
možeš li cuti moje rijeci?
ja ne znam ako ih cuješ.
ako ih cuješ, to su
moje zadnje rijeci upucene tebi.
pricekaj malo...
ako ih doista cuješ,
sacuvaj ih u srcu,
nek ti one budu jedino
sjecanje na mene.
nek one budu znak
koliko sam te voljela.

Image Hosted by ImageShack.us


Zbog tebe bolne
su uspomene,
tužne su rijeci
tebi upucene,
s vjetrom
izgubljene,
tihim glasom
izgovorene.
Gorke su suze
zbog tebe prolivene
i necujom jecaj,
u krik se pretvorio.
Zbog ljubavi jedne
u vremenu izgubljene,
u povijesti zapisane,
u sjecanju zaboravljene!

Image Hosted by ImageShack.us


Kada ti vidim u očima sjaj,
kada se nasmiješ oko sebe
osjetim raj, a kada ugledam
lice kao što je tvoje
shvatim da anđeli ipak postoje!!
Image Hosted by ImageShack.us

Zbog tebe mirišu ruže,
zbog tebe pjevaju ptice,
zbog tebe mi suze
klize niz lice...
Sada znam što je
ljubav, zašto srce boli..
.BOLI JER TEBE
BESKRAJNO VOLI!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us



Nije ovo za ljubav,
nije za ljepotu,
već da me se
sjetiš nekad u životu,
a da me se sjetiš
to te ne zadužujem ,
ti me zaboravi...
ako to zaslužujem...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


CRVENA-znanstvenici
kažu da ta boja izaziva
najviše pažnje;povećava apetit
Image Hosted by ImageShack.us

CRNA-moćna boja
koju često nose negativci
Image Hosted by ImageShack.us

LJUBIČASTA-to je
tradicionalna boja
odanosti i vjernosti
Image Hosted by ImageShack.us

ŽUTA-u žutim sobama
ljudi se najviše ljute i
bebe najcešce placu;u
sobi te boje ljudi najlakše
izgube živce
Image Hosted by ImageShack.us

ZELENA-to je najugodnija boja za oci i
potice ljude na opuštanje;vrlo je smirujuća
Image Hosted by ImageShack.us

SMEĐA-boja zemlje;
simbolizira genijalnost.
Image Hosted by ImageShack.us

ROZA-kod ljudi uzrokuje pad energije
Image Hosted by ImageShack.us

PLAVA-testovi su pokazali da
hrana te boje kod ljudi najmanje
izaziva apetit jer je rijetka
u prirodi i jer pokvarena
hrana cesto dobije tu boju.
Image Hosted by ImageShack.us

BIJELA-boja nevinosti
Image Hosted by ImageShack.us

10 stvari koje ne moraš učiniti prije 20-e
1. pronaći best frenda
2. baciti sve zanimljive igračkice
3. definirati svoj stil odijevanja
4. izgubiti nevinost
5. početi/probati pušiti
6. odlučiti koje je tvoje
idealno zanimanje
7. naučiti podilaziti i
ugađati svima
8. proputovati svijet
9. reći ''volim te''
10. napiti se
Image Hosted by ImageShack.us


  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (16)
Veljača 2008 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cOmMenTaRI Yes/No

design by: ...KuChKa...

Nešto o meni,pjesmice,fotke...tak dalje...ma vidjet čete...

Nikad ne pitaj kako sam,
odgovor ne želiš čuti!
Nikad ne pitaj šta mi treba,
ti mi to ionako nećeš dati!
Nikad ne pitaj koliko mi značiš,
jer tebi to ionako ništa ne znači!
I kad plačem...ne pitaj zašto,
ionako ne bi shvatio da si
ti kriv!!!
Image Hosted by ImageShack.us


...ti si meni kao kocka šećera,
a s obzirom da ja volim šećer
u prahu morat ću te tucat cijelu noć!
Image Hosted by ImageShack.us

-ti si jedino pitanje na koje odgovaram suzama
Image Hosted by ImageShack.us

1.Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO
2. Poljubac u obraz - POŠTOVANJE
3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA
4. Poljubac u rame - POHLEPA
5. Poljubac u vrat - STRAST
6. Poljubac u usta - LJUBAV
7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI
8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA
9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA
10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE
11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA
12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA
13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME
14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV
15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM
16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI
17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE
18. Nakašljucati se - VOLIM TE
19. Staviti kažiprst u usta - ZAGRLI ME
21. Staviti palac u usta - POLJUBI ME
22. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE
23. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE
24. Šaka kao odgovor - DA
25. Čelo kao odgovor - NE
26. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ
27. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU
28. Grickati usne - LJUBOMORA
29. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI
30. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME
31. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE
32. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA
33. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH
34. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN
35. Lagani poljubac - PRIJATELJSTVO
36. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI
37. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE
38. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ
39. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU
40. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA
41. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN
42. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA
43. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI SEX
44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV
45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV
46. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMA
Image Hosted by ImageShack.us

-tesko je umrijeti kad nista ne boli,
a jos teze preboljeti koga srce voli

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Voljela sam ga,
samo njemu vjerovala, sve što sam imala njemu sam poklonila...
Bas sve svoju mladost...A on je s drugom o
budučnosti snio...
s drugom curom snove htio-mene prevario,
lažna obećanja govorio,
malo mi ponudio, malo mi dao...Sve mi uzeo...
Sada zivim od danas za sutra,
ispred mene nema puta...
Eh da sam znala da ce me zivot tako
zaboljeti..
.rekla bih..NeCeS Ga ZaVOljEtI!!!
Image Hosted by ImageShack.us

DjeW0jka upita sW0g dečka:
"Da Li si zaLjubLjen u mene?"
> 0n 0dg0W0ri: -Ne!...
0na ga pita: "
MisLiš Li da sam Lijepa?..."
> 0n odg0W0ri:-Ne!...
0na ga 0pet pita:
"Da Li sam ja u tWom srcu?..."
> 0n odg0W0ri: -Ne!...
Na kraju ga upita:
"Da te napustim, da Li bi pLakao za mn0m?..."
> 0n 0pet odg0W0ri: -Ne!...
0krenuLa se i We0ma tužna
0dLučiLa da 0de 0d njega...
> 0n ju na to zagrLi i kaže joj:...
> "Ja nisam zaLjubljen u tebe
- ja te W0lim!..."
> "Ja misLim da ti nisi Lijepa
- ja jedn0staWno mislim
da si prekrasna!..."
> "Ti nisi u mom srcu
- ti si m0je srce!..."
> "Ja ne bih pLakao da me napustiš
, ja bih umr0 zb0g tebe!..."
Image Hosted by ImageShack.us

Valy(moa pičkica)
pena
super curka (ne poznajem ju,al joj je blog z@kon)
pree dobar blog(neznam curu čiji je...al je blog super)
Gizmač
Moja Ninchy
Isto zakon dizajniči
morate vidjet ove dizajneke
fora dizajni by Torry


Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us

HOW CAM YOU
BROKE MY HEART AND
TELL ME YOU STILL
LOVE ME??
Image Hosted by ImageShack.us

I WAS SO STUPID
THAT I THOUGHT
THAT YOU CARED ONLY
FOR A SECOND!!
Image Hosted by ImageShack.us

WITHOUT HTE MASK
WHERE WILL YOU HIDE
CANT FIND YOURSELF??
LOST IN YOUR LIE??
Image Hosted by ImageShack.us

COME TO BED
DONT MAKE ME SLEEP ALONE
COULDNT HIDE THE EMPTINESS
YOU LET IT SHOW NEVER
WANTED IT TO BE SO COLD
JUST DIDNT DRINK ENOUGHT TO
SAY ME YOU LOVE ME!!=(
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Ostavljam te zauvijek -
to ti malo lažem.
Voljet ću te zauvijek-
sad istinu kažem.
Budi sa mnom-
nemoj da se šališ.
Priznat ću ti nešto-
sad mi puno fališ...

Image Hosted by ImageShack.us


Jednom ćeš me pitati volim
li više život ili tebe,
ja ću odgovoriti život a
ti ćeš se okrenuti
i otići a nećeš ni znati
da si ti moj život....

Image Hosted by ImageShack.us


Ako ti kažem Volim te,
reći ćeš ŠALIŠ SE,
ako ti kažem
MRZIM TE,
reći ćeš NE MOGUĆE,
i zato ti kažem MRZIM TE,
ali ŠALIM SE,
znam da je NEMOGUĆE,
Ali VOLIM TE!!

Image Hosted by ImageShack.us


Katkad plačeš,
a nitko ne vidi tvoje suze.
Katkad je život težak,
a nema nikoga da vidi
tvoju bol.
Katkad si sretan,
a nitko ne vidi tvoj smijeh.

Image Hosted by ImageShack.us



PONEKAD ZELIM DA CUJEM
TI GLAS DA SRUSIM SVE
STO JE IZMEĐU NAS DA TI
KAZEM TAKO DA VRISNEM
SNAZNO DA TE JOŠ UVIJEK...
MA NIJE VAZNO !

Image Hosted by ImageShack.us



Oči su ti umorne kao da si plakala,
Usne su ti umorne kao da si ljubila,
Ne laži malena nisi ga preboljela,
Ostali su tragovi koliko si ga voljela....

Image Hosted by ImageShack.us


Budi jaka i kad gubis
bez suza mu reci "zbogom"
poljubi ga na rastanku...
posljednje vece je s tobom

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Napisat ću na svim ciglama
VOLIM TE,
pa moliti Boga da te jedna
tresne po glavi
pa da vidiš kako boli
kad ti nedostaje
onaj koga VOLIŠ!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

čuvaj moju sliku,
srce moje te voli,
jer kopija te gleda
a original te voji!!!

Image Hosted by ImageShack.us


...tKo je sad,ti se čuDiš,
oD moJih poRuka lUdiš,
ni daN ni noĆ neMas miRa,
jEr moBitel nePresTano SWiRa!
Ja te voLim,ti me sHwati,
poRuke ti moRam sLati.
(za Marka R.)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jedan jastuk imam
A ono je za dvoje,
Jedno srce imam,
A ono je tvoje.
Jedan život imam,al´
nište ne vrijedi
ako sve što imam
ne poklonim
TEBI!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 19.02.2008.

Dao mi je ružu na rastanku i rekao:
„KADA OVA RUŽA UVENE JA ĆU SE VRATITI“
a ruža je bila od plastike!!!
Image Hosted by ImageShack.us


U meni je suviše ponosa da bi te molila,
previše ljubavi da bi te mrzila,
malo koraka da bih za tobom krenula,
ali i mnogo uspomena da bih te zaboravila..

Image Hosted by ImageShack.us



| ...CoMmEnTiRaJ... (7) | ...PrInTaJ... | ## |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.