Doing good. - Every girl wants a body to die for. - Blog.hr
26.12.2008.

Doing good.

Drage moje... Prije svega da vam zaželim sretan Božić! Ja nisam baš neki vjernik, uostalom živim u obitelji ateista, ali Božić mi je iznimno drag blagdan. Zbog darova, naravno. Hehe, šalim se... Ugođaj me fascinira. Sve je nekako drugačije, bolje...

Što se tiče hrane, dobro je prošlo. Činjenica da mi u obitelji nitko nije vjernik mi je poprilično pomogla. Zamolila sam mamu da ne priprema ništa i ona je na to pristala tako da nisam bila u nekom iskušenju. Pojela sam jabuku za doručak i malo tortelina za ručak. Devetodnevna je propala još prije, ali i ne žalim previše za njom. Izgubila sam 3 kg od početka svega, što znači da trenutno imam 65. Čak malo naginje na 64. Nadam se da ću do Nove uspjeti doći do 62. Moram malo stisnuti ovih dana...

Najveća motivacija mi je sva ona prekrasna odjeća... Obožavam modu, ali nisam žestoki sljedbenik. Stvorila sam vlastiti, autentični stil i želim izgledati što bolje kako bi mi odjeća pristajala savršeno. Od 1. siječnja ću krenuti na UN, odlučila sam. I njome ću postići svoj savršen izgled. Također od tada krećem u teretanu. Doma nemam baš neku preveliku volju vježbati. U teretani će biti lakše.

Eh, baš sam nekako sretna, iako ni sama ne znam zašto. S dečkom je sve u redu i opet smo onako odurno slatki. Stanje na vagi se počelo mijenjati na bolje... Možda su to razlozi? Da, mora biti to.

Najdraže, nadam se da je i kod vas sve prošlo dobro za Božić i da se niste previše izmučile... Držite se!
12:51 , Komentiraj { 14 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


*
Borba s kilogramima. Želim sve što i svaka današnja djevojka... Biti savršena. Dok ovo pišem to mi se čini tako dalekim... Nedostižnim.

**
Visina: 165 cm
Težina: 68 kg
Cilj: 55 kg

Vidjet ću kako dalje.



credits
duckdz. - x x x