nedjelja, 01.03.2009.

mir?!

izgleda kao da ga u meni nema...
niti jedne jedine trunke.

svaka rieč koja izlazi iz moih usta je kao bodež koja ga povrieđuje, a rane nikada neće zarasti.
znam. trebat će mu vremena. ali što ako me prestao voljeti već sada?

što ću onda ja?
kako ću se nositi sa svietom bez njega?
mnogi će reći kao i prie dok ga nie bilo. ali to sam vrieme već zaboravila.
on mi je upleten u svaku misao, svaki udisaj. u svaku suzu.

govore mi plači, bit će ti lakše!
zvala me, pričala sam s njom, između jecaja, rekla je svašta. da mu pokušam objasnit.
a kad sam pokušala sve je ispalo krivo.

idila je napukla.

a kada će puknuti?!

stalno prepirke!

stalno suze!

stalno rieči koe bole!

i kada dolazi mir u sve to?!

kada dolazi mir u mene?!


valjda kad me zagrli i kaže mi da me voli, još uviek.



Image and video hosting by TinyPic


10:21 | Komentari (11) | Print | ^ |

<< Arhiva >>