Paguera

nedjelja, 24.04.2016.

Paguera

 photo paguera-mallorca_zps6swuvpir.jpg

Srpska Bukovice

Bukovice oj,Bukovice pokraj Knina grada
Dali mi se oj,dali mi se stara majka nada
Dali mi se,dali mi se stara majka nada.

Oj Dinaro hajdučka dolamo
Ja te viđam sve rjeđe i rjeđe
Oj Dinaro perjanico junačke tromeđe.

Oj Strmice oj, oj Strmice moja ljepotice
Pozdravi mi oj,majku staru u selu Žegaru
Majku staru u selu Žegaru.

A oj Plavno oj,a oj Plavno moje selo ravno
Selo ravno oj
Selo ravno,neviđoh te davno
Selo ravno,neviđoh te davno.

Oj Kistanje oj,oj Kistanje zori u svitanje
Imal vina oj
Imal vina oko grada Knina
Imal vina oko grada Knina.

Ima vina oj,ima vina, nema ko da pije
Sinovi nam oj,od Kanade do Australije
Sinovi nam oj,od Kanade do Australije.

- 12:32 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2016  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2016 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Kad pročitaš ovo a naišao sam i na :

    Zove narod koji pati
    pop Đujića da se vrati
    vrati se vojvodo
    na Dinaru ponovo
    vrati se vojvodo
    đe si četovo...

    ne zamislivo je da ih još ima koji se nadaju
    povratku samoproglašene i propale SAO Krajine.

Linkovi