< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Linkovi:

tonchy
anja lovrenšćak
tijana
sonja
tonka tortić
ella
ana
leon (iskreno nemam vam pojma ko je on)
ivona u.
miss shafran
lucija
anja palčić
mijich
moa seka..xD
tinx_xD
martich

O meni:

ime: Martina
razred: 8a
-14 god

Slušam: Rock (i mamu kad se ne iskljućim)
Gledam: Romantićne komedije i drame (uglavnom)
Čitam: sve nastavke serijala Sumrak i knjige koje govore o tuđim problemima (ili ne problemima)
Izlazim: Ah tu negdje u svoj bijedni Ivanić..Pub, Tropicana (nije mi baš draga)
Radim što: Crtam uglavnom i slušam muzikiku. Odlazim gledat svoje cure na trening jer više ne mogu trenirat.

crno ili bijelo?..crno
mob ili laptop?..laptop, valjda
srecha ili novac?..sreća..
sretna?..uglavnom
kino ili kazalishte?..khm, neam poyma
dan ili noć?..noć
shetnja ili wožnja na biciklu?..shetnja
rukomet ili nogomet?..kako kad
proljeche ili jesen?..proljeche
ljeto ili zima?..ljeto
nes' ili chapuchino?..pomijeshano..s šećerom i na vodi..



Free Music

Free Music



Free Music

utorak, 26.08.2008.

my life is big box with trash in it..='(

a efo me..wratila se ya s mora..kay da wam kazhem..prohodala s naysladhim stworenjem na swiywtu..on zna ko ye..cerekcerekcerekcerek..mahaha!!! puno toga se kod mene promiyenilo..pochela sam slushat avril i duffy..slusham ih ciyelo ljeto..maidene i tokievce sam malo zapostawila, a amy winehouse se yosh uwiyek nalazi na moyim top ljestwicama..postala sam owisnica o nalakiranim i dugim noktima..pazim na njih ko na oko u glafi..laze..mahaha!!!..yedem swe manje..njamispawam swe wishe..zijev..chak do podne..prerem zube swko malo..zubo..i ne cmizdrim kad mi ye dosadno..cry..i dalje nawiyam za yednu yedinu hrvatska..cak i spawam u dresu repke..mahaha!!! za ubit se..bang..

owe zadnje dane swi su mi u obitelji nekay nabriyani..efo seka ye sad otishla na neki test kay yosh niye pisala iz solfegga..po ciyele dane mi pyewa nekay tipa: do fa mi so ti re la do..ma ona ima neke swoye briye..doma mi ye dosadno tak da wriyeme uglawnom prowodim kod sestrichna, al yedna ye sad na moru druga u cheshkoy..i kod ifane i sare..owo bi wam bila njihowa reakciya kad dodem...eek''ZAR OPET!!!!''..al shto da im ya radim..takwa su wremena..mahaha!!!..

na moru ye bilo ludo..owa ywdna cura klara..(a chista plawusha)..ye preluda..bila ye yednom doshla k meni i ya yoy sluchayno naprafila cedewitu s winom..i ona ye mislila da ye to greip..plawusha..i popila yu ye..ya sam skuzhila tek kad sam ya ishla pit..iduchi dan yoy se razbila chasha i ishla ye sweyedno pit iz nje..i porezala se..10 min ye drzhala yezik pod mlazom wode..ahh..pa smo lowile ribe..s rukama..ishle pliwat daleko, daleko pa me ona neky zhderala s morskim psima i dupinima..a yednu wecher smo bile u gradu i ona meni da mobitel da poshljem poruku tam nekoy kretenchini, i da mi mob na wrh prsta i meni mob padne u more (njezin)..a ya u starkama i dugim hlachama buch u wodu do koljena..mi smo nasred ceste pokushawale oziwit njen mob dok su nas ljudi bljedo gledani, a naybolje ye kay su meni starke škripale swe do doma..i yosh sam yu zhderala kak chu zbog njenog moba dobit gljiwice i zakasnile smo doma..uuuuuuuuu..bilo ye gadno..al da smo zakasnile 15 min..mis smo zakasnile skoro chitaw sat..a yednu wecher sam ishla wan s owom yednom tenom..i ofo nikad nechu zaborafit..swaka si ye syela na swoyu stranu zidicha i ciyelu wecher smo se dop s nekim prek moba..btw mobiteli nam se zowu roko (njezin) i vito (moy)..ludo..lud..ma swi su mi shupach i tak mi yako fale i nayradhe bi nazad..al kad nikog tam nema..tak da..da se opet skupi ciyelo drushtwo..bilo bi ludo..

a shto se tiche naslowa..niye meni tak loshe..meni ye super..al od kad sam doshla doma sam idem nekam na kafu i nish wishe..meni treba malo adrenalina..al efo idem heleni u četwrtak na rochas..fala bogu..ayd idem ya sad..malo sam se raspisala..al znete mene..ya sam riyechita..mwa
*ljubim*

- 11:44 - Komentari (42) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.