utorak, 15.07.2008.

nothing sweet about me

ruši se........ruši se moja kula od karata...........
gubim....gubim swe što sam ikada smatrala svojim.......
teško je sad živjeti u svijetu gdje nitko ne razumije moje drugo ja.....
to si bio ti.......razumio...swe....slušao...swe......moj psihić.....hehe....
kriva sam.....iako mi nitko ne vjeruje.........nisam smjela....ali kažem.....imam dva lica.......taj sam dan plakala.....nikad u životu......tako nisam plakla.....nikad....
nitko nije mogao vjerovati da sam se tako vezala uz nekog.......PA BIO SI MI KAO MLAĐI BRAT.....i swe što sam te večeri rekla je bila čista zajebancija....
šteta samo što su ti KRIVI ljudi isprali mozag pa to ne možeš shvatiti.......
al eto shvatiti ćeš jednom..........kad...ja odem.......ahhaah.......
ne ovo nije post o propaloj ljubavi....ovo je post o propalom prijateljstvu.....


12:17 | kaži! kazalo ih:36 | bzvz | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.