ponedjeljak, 30.06.2008.

stižu neki novi klinci

hm...da.....gotovo....gotovo...gotovo.....
sve je gotovo.........
gotov je jedan dio moga života......
iz škole odlazi jedan od naj(heheh)razreda.......
da...bili smo najgori....
prvi smo napravili štrajk u školi.....
prvi smo tjerali suze na oči nastavnicima......
u prvom smo razredu srušili vrata.....(koliko je samo energije bilo..da to naprave klinci od 7 godina)
............................................previše smo toga napravili da tu sad nabrajam...
neponovljivi smo...bili.............................bili..............gotovo je 8.b.........

evo biseri 8.b!!!!!(1.dio)

-odneo anđeo šalu!!

-Barić se smije ko pomahnitala breza!

-pedagogica je kidnila!

-tko to fićuše?????

-on smije imat letvu u ruci, a ja ne smijem izvaditi dasku iz glave??

-da bog da ti mama ukrala skoliće i pobjegla!!!!

-jesi pomokrio spužvu????

-neke se stvari ne mogu kupiti novcem, za sve ostalo tu je mali jukić!!!
(sorry juka!!)

-KPG-koja/i piša u gaće

-de šuti ti smrado jedan!!!

-kod kliče su na krizmi svirali dečki iz Doboja!!!

-dražen nastavniku: a šta ne uzmete odmah karabin pa nas poubijate????

-zemlja se vrti oko osinjaka!!

-pozdravi cvijeće i zalij mamu!!!

-jesi pio kad sok od baze???

-nastavnik:evo, da vam dam zadataka za dz
šiljo:ma nemojte ko da će to ko i napisat!!

-kod nas samo vidiš kuću u prozoru!!!!(umjesto svijeću u prozoru)

-pa i nisi ti baš neki ŠTRIBER(umjesto štreber)

-pažur:joooj trebam sad dobit!!!(mislio je na bilježnicu,a mi smo skužili nešto drugo)

-pažur: ja neću ići u županju u školu tamo je sve puno bosanaca
ja: pa da, oni iz bošnjaka!!!!(heh.......lapsus!!!)

-šiljo:idem ja ponoviti mišiće, riješio sam se spolnih organa(mislio je na lekcije iz biologije)

-braić gleda sliku sv. tri kralja i pjeva:mi smo maškareeee!!!

-ivićka:ne mogu se ja nać u ovom riječniku!!

-mrtina: jel uopće žensko il muško????

-ne smijemo ići na chat tko zna kakvih sve tamo švalera ima!!!

-govno se objesilo,ti zinuo pa ga skinuo!!!

btw. veselice nije bil=(=(=(=(
zbog alkohola....ah.....


15:18 | kaži! kazalo ih:29 | bzvz | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.