subota, 07.06.2008.

u dobrom društvu...

eee......pozdrav svima na početku.......
hm.......jeste li se ikada našli u društvu PAMELE ANDERSON...?
heh....bolje da niste.....ja imam tog iskustva...uhhh.........ma nije to prava pamela... to je moja do negdje prije odlična prijateljica.........
pišem ovo ne zato što sam ljubomorna nego zato što me to toliko pogađa....pogađa me to.......što je jednostavno u društvu cjenjenija PAMELA nego obična djevojka.....(npr. ja)....hm..... znači li da je ona zabavnija zato što ima swe atribute????????? ne znam........
al....činjenica je da svi (moji donedavni PRIJATELJI..muški)
više uživaju u njenom društvu nego u mom.....ah.....zam da je to swe samo fizička privlačnost no moram li ja zbog toga biti manje vrijedna?




P.S. vic...=)
Idu dvije kifle ulicom, vide perec i kažu:
Ajme, vidi one komplikacije.


12:53 | kaži! kazalo ih:40 | bzvz | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.