vidila zaba da konja potkivaju pa i ona dignula nogu

17.04.2006., ponedjeljak

opet ja, dan isti

kad sam pisala sastave za skolu uvijek sam pocinjala sa....bilo jednom...i rekli su mi da sam antitalent za pisanjewink. srecom ovjde nema ocjena, bar ne onih necemu vaznih. a onaj njambov komentar...ma ko ga sisa,(a sta bi se kod njega imalo za sisati?mah)
no da skratim, ja cu moje crckarije pocinjati sa evo mene opet
dakle
evo mene opetwave
dosla ja
opet
da vam kazem, ja objavila svima s moje mob liste da imam novu zabavu....i zove se blog
neki su odmahnuli rukom, rekli da mi ni ova zabava nece dugo trajati i presli preko toga kao da nisam nista ni rekla, mada ja mislim da bi oni nesto i priupitali da znaju sta je blog, ali neznaju ka sta ni ja nebi znala da nije uskrsa. i dakako, njamba
moje dite...ono udaljeno od kuce, samo naglasilo da je ne spominjemnut
mama me pitala sta je to blog, glog ili kako sam vec rekla...nista ona ne konta, jedino ju je zanimalo koliko to kostablabla
eh...te mame...cak katkad i kuzim svoju dicu, mada nisam ja ko moja mama. istina i ona je rekla da ona nije ko svoja mama, a ljudi moji... ista je ka i ona. jesam li i ja ko moja?
ma nisam...ja sam drugacija. konacno...da sam ja ko moja mama...moja mama ko njena mama...njena mama ko njena mama...pa ispalo bi da su sve zene u mojoj familiji iste...a nismo.
one nisu imale blog...
evo, to je bitna razlika.
a nisu ni peglanje ostavili radi bloga.
ja jesam.
a dosadno je to peglanje. ne kontam ja u cemu je uopce prednost te ispeglane robe? roba ko roba...boje se bitne, krojevi su bitni, cak vrlo bitni usudila bi se rec. konacno skrivaju poneke nemarno dodane ili oduzete viskove ili manjkove za koje se majcica priroda nije brinula.
ali zasto mora biti ispeglana?
ako mene pitate ja mislim da je peglanje izmislio muskarac.
samo muskarac moze takvu podlost podvalit zeni.
i ne samo da je peglanje podvalio nego jos i kosulje nosi, pa zar vi ne mislite da je to smisljena podvala?
a jesam ja vama rekla da imam kucne ljubimce?
flokija i mimi
moj floki je divan muskarac, ne nosi kosulje, ima cetiri noge a nijedne prljave carape...a da ne spominjem dasku na wc skoljki....
no dobro, necu sad po muskracima, kaze jupci da ja sve muske trpam u isti kos. pa nije losa ideja, mozda bi ih i trebalo u kos....pa dobro zabrtvitizujo
i nabaviti flokije
bez kosulja
bez carapa
i bez upotrebe wc-a
moj floki na wc ide u susjedov vrt
e da, kad smo vec kod flokija, idemo ja i on u setnju. dan je divan.
a peglanje? pa nismo li zakljucili da je peglanje besmisleno?


evo mene opet (bilo jednom...)

TKO SU NAJSRETNIJA BICA NA SVIJETU?

kada bi vikali 8 godina, 7 mjeseci i 6 dana, mogli bi proizvesti dovoljno energije zvuka da se zagrije jedna salica kave!
(zar je vrijedno?)

ako bi pustali vjetrove 6 godina i 9 mjeseci, proizveli bi dovoljno plina da se stvori kolicina energije jednaka onoj atomske bombe!
(e, to je vec bolje)

orgazam kod prasaca traje 30 minuta!!!
(u mom sljedecem zivotu zelim biti prasac!)
(kako su to ustanovili....i zasto?)

lupanjem glavom o zid potrosite 150 kalorija u sat vremena!
(debeli, navalite!)

ljudska bica i dupini su jedine vrste koje imaju seksualne odnose radi uzitka!
(znaci, zato se flipper onako smijeska!)

desnjaci zive u prosjeku 10 godina dulje od ljevaka!
(ukoliko podjednako koristis obje ruke, dali samo podijelis razliku?)

buha moze preskociti 350 puta svoju duzinu tijela. to je kao kad bi ljudi mogli preskociti nogometno igraliste!
(al ne izlaze mi iz glave oni prasci....30 minuta, i zasto bas prasci?)

neki se lavovi pare 50 puta na dan!
(ipak bi u sljedecem zivotu bio prase!)

som ima preko 27000 centara za okus na jeziku!
(ma sta moze biti tako ukusno na dnu bare?)

leptiri osjecaju stopalima!
(to je glupo, skoro kao ono sa somovima)

nojevo jaje je vece od njegova mozga!
(nije to tako cudno, znam ja neke ljude kod kojih je tako)

morske zvijezde uopce nemaju mozak!
(kao sto rekoh...poznam neke ljude...)

sretnih li prasaca!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.