< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design: Cow design
Slike: Deviant Art

Opis bloga

GlUpOsTi JEdNe CuRKiCe
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Glitter Word GeneratorGlitter Word GeneratorGlitter Word Generator

Glitter Word Generator


kao što znate ja sam....LEA...
rođendan imam 13.12.1996.ha ha ..
živim u usranoj Garešnici to vam je
jedan glupi grad......i tak to...
LEA VOLI:
lude,smiješne ljude,svoju sobu,psa,mamicu ,taticu,
prijatelje svoje,šarene boje, telefonirat,slušat muziku,pjevat...
LEA NE VOLI:glupe ljude,
mravce,glupe i dvolične ljude, sve u vezi sa školom,mrak....




Flash Clocks Gallery



NOVI POST NAKON 100 KOMOVA!!!

Myspace Layouts, Myspace Graphics, Myspace Backgrounds, Codes








KATY PERRY I LADY GAGA !!!



nedjelja, 15.02.2009.

....valentinovo...

ej ljudi jucer je bilo valentinovo znam nisam mogla jucer napisat post zato što sam bila kod frendice joj kak je bilo super...nut svi smo se zajebavali ja Ena Matea i Marcelnaughty .tam smo i jeli palačinke njamnjami ma savršeno ,a prije toga sam prespavala kod Ene i kod je je bilo super...thumbup evo jutro je ena je otišla doma a ja sam ostala pisat ovaj post ha ha ....malo sam umorna nisam se baš na spavala zijev al nema veze .joj sutra ćemo se u školi darivati sa poklonima navodno za valentinovo al sa malim zakašnjenjem ha a šta se može...i tak neznam šta da vam vise meljem pa evo samo vam želim sretno VALENTINOVO sa zakašnjenjem i da mi ostavite puuuuuno komova bay!!!wave



| Komentari (13) | Print | # |

<< Arhiva >>

0