DESIGNED BY JA-ah ah ah-

ROCK ONN

05.01.2008., subota

FAKING ŠIT

mahwaveovi praznci su za puknut od grijeha!!!!!
neki dan sam u roku od 30 min dozivio zivcani slom pao u bed i posto sretan!!!
i unatoc svemu nisam posto EMO!!!!(i am the man)
naravno problemi sa c.. prijateljicom!!!(nadam se da se ne ljutis)
uglavnom cuo sam neke traceve(hrpu njih)
nes sam procito nes sam si umislio i popizdio do bolaaa!!!!
bio sam u bedu punih 28min!!(u koji bedddd)
i sad je valjda sve dobro valjda!?!?!?!?
i sad vi recite da je meni dosadno!!!!
uglavom u cijeloj prici sam ispo idiot!!!!!
a u subotu sam najebo od frendice i nakon toga
me odjebe jedan od naj frendova!!!!(jebemu mater)
ok to je sve dobro proslo(sve je dobro dok se dobro svrsi)!!!
danas tu sad isti cas sjedi pokraj mene najdosadniji covjek u državi i mučime!!!!
ok moram i njega pozdraviti!!!(pozz SALAJfE)!!!!
ok to bi bilo to !!!!!pozdrav mojoj simpi(prijateljici... kak god hoces)i pozdrav svima koji
me citaju i koji me ne citaju!!!!mahwave(i jedan za salajFa-naj zidova u državi NAŠOJblabla)
I JEDAN ZA MOJU SIMPU
(JOOOO-kiss)i jedan za mene(lud nije bilo onog retard!!!)

kolko god bilo grešaka znajte da je to namjerno da dokažem svoju nepismenos(uuu koji izgovor lol)