DESIGNED BY JA-ah ah ah-

ROCK ONN

27.11.2007., utorak

::::::::::OKBO:::::::::::

vjerovali ili NE ja pišem novi post!!!!!
tako cete saznati da sam u ovu nedjelju 24.11-og imao nastu u crkvi(ironicno zar ne)!!!i sve je za cudo Božije proslo ok!!
nas svi pohvalaili dobili cokolade (lol) i tako dalje(DA NE DULJIM)!!!
zelim samo reci da nemrem vise!!!!nonocrysav sam nikakav!!!!!umoran!!!!ne ispavan!!!!I.T.D.!!!
ucim,jedem,ucim,sviram,jedem,pijem,svirammmmmmmmmmmmmm,ucimmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!
eto i dogodilo se to puko sam!!!nemam vremena za blog zato ne pisem cesto!!!
(zao-mi-je)!!!!dobro odmor i veselje mi je u gitari ali ucenje ubia sve!!!!(rezultati u skoli su ok ali moja glava ne)!!!lolno
eto i ovaj put sam izdvojio malo vremena i brzo pisao i vjerojatno puno grjesio zato sad molim vas za oprost!!!
ok hvala a sad idem spavati!!!pozzzzzz