weeee
ponedjeljak, 26.10.2009.
promjene na blogu smijeh opet... zubo haha
nadam se da vam se sviđa yes a love me u zadnje vrijeme te faze... želja za promjenom rolleyes eh, da, mislim da cu na kraju doc na isto... vec sam pocela furat emo style xD kvragu bang a dobro, sta ces?!? jbt idu mi na zivce ovi u skoli! dođem jucer profi iz hrvatskog procitala sam lektiru, koja je sljedeca, a ona meni, pa daj si procitaj jos jednu knjigu pa ces o njoj napisat headbang aaaaaaaaaaaaaa burninmad al oky doky lud jucer bila s frendicama vani bile do jedanaest party , pocela se presetavat patrola policijska, pa za svaki slucaj... brijem da cu opet pocet pisat u emo biljeznicu, za one koji ne znaju to je biljeznica (na spuzvu boba xD) u kojoj opisujem osjecaje, i zapravo pisem pjesme koje sam prije objavljivala na blogu (dok je bio murderer)... i takooo smo došli do kraja posta smijeh veeelika pusa svima!!! do iduceg posta, vasa Shianna
| 08:54 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |