< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


k0m€nTaR! y€$/n0

dEsIgN bY: zLoChKa DiZz

Opis bloga

podatci o popularnima ...=D

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Neasims2
blog s riječima pjesama
Sims2 blog
Luda mala blog
High school musical (HSM) blog
One Girl (Ema)
Ja sam Lasica !?
Barbyca
Super blog (Hamata) ima i o Zamicama
Mala vatrena
Fora blog (Peppach)
moj blog o simsima (privremeno
zatvoren do 20.9.)

moj blog ...........nemam baš neki opis , dođite i vidite

koliko vas je sada na mom blogu?
website stats

koliko vas je već bilo na mom blogu?
Free Counters
Free Counters

evo malo slikica :

myspace layout codes

myspace layout




myspace layouts

myspace layouts




myspace glitter

myspace glitter




myspace layout

myspace layout




pimp myspace profile

pimp myspace profile





myspace layout codes

myspace layout




myspace layout

myspace layout




srijeda, 22.10.2008.

Bilo ....je....i.....vrijeme....za....novi....post....

Bilo je i vrijeme za novi post.Znate da sam jedno razdoblje razmišljala o brisanju bloga.A onda sam pomislila...Zašto?Možda se komentari poprave(povećaju)i tako sam danas napisala novi post u 8:20h .Ok krenimo na biografiju C.Ronalda.No prije da vam kažem da si nađete onu anketu i glasate dok sve ne "ispucamo".



Puno ime Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro
Nadimak Ronaldo, Ronnie
Rođenje 5. veljače 1985.
Funchal, Portugal
Visina 184 cm
Klub
Trenutačni klub Manchester United
Broj 7
Pozicija Desni krilni vezni napadač
Juniorski klubovi
22 Andorinha
CD Nacional
Profesionalni klubovi*
Godina Klub Nastupi (golovi)
1999.–2003.
2003.– Sporting Lisbon
Manchester United 25 (3)
139 (41)
Reprezentacija
2003.- Portugal 51 (20)


Nije mi se dalo previše.... Slijedeći će post biti bolji a sada idemo na SLIKE:


Mohawk Ronaldo C. Pictures, Images and Photos



SEXY. Ronaldo C. Pictures, Images and Photos



MM!! SEXY. Ronaldo C. Pictures, Images and Photos



Cristiano Ronaldo Pictures, Images and Photos



Cristiano Ronaldo Pictures, Images and Photos



cristiano ronaldo Pictures, Images and Photos



cristiano ronaldo Pictures, Images and Photos



i to bi bilo to !pozzek od Mene...Ki$$ach.......








| k0m€ntAr! (8) | pR!nTaNj€ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Cursors