nedjelja | 28.10.2007.

Miss Caffe 2007. retrospektivni pogled

Pod sveopćom navalom senzacionalizma željnog pučanstva vrijeme je da i ovaj post osvane na blogu te da vas putem njega izvjestim o prošlosubotnjim događajima u našem malom okupljalištu i središtu društveno-kulturnog života(op.a. - birtija). Ovaj dugo najavljivani spektakl u kojem sam osobno imao ulogu DI-ĐEJA i moralnog pobjednika zaintrigirao je mnoge pa bi mi najlakše bilo sad stavit par slika, galerija, slajdšou-a i reći vam evo vam ga na poganici al premda mi se to čini suviše ispraznim uzet ću tu slobodu i nalaprdat malo dojmova, kako bi ih vi i pročitali evo vam malo predjelo u obliku reprezentativne slike pobjednice i još nekih sitnica ,nakon toga red teksta pa slajdšou božanskih proporcija. Hold on tight!

Prvo retrospektivni pogled na pobjednicu(straga znači!?)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Žiri i organizacija(neretrospektivni pogled... obečajem da neću više koristiti riječ retrospektivan vrijedi od sad!)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Večer je počela u obliku zakuske i aperitiva, a sama činjenica da sam morao pri ulasku nositi tucet falusoidnih balona dovoljno govori o mačističkom stavu organizatora i njihovim očekivanjima od večeri.
To je djelovalo vrlo intimidirajuće na mene pa sam shvatio koliki opus posla mi je zapravo bačen na moja pleća nejaka, ako nešto krivo napravim, dupla penetracija mi ne gine.
Znojnog čela, prihvatih se posla, tehnika je zakazala odmah na početku no oklijevao sam reći gazdi te loše vijestu zbog jednostavne činjenice da mu je ludara na čelu već prijeteći iskočila. Uz pomoć alkohola(a čega drugog-uzrok a ujedno i rješenje svih životnih problema) prebrodio sam i te probleme te me više ništa nije moglo zaustaviti.
Masa je navirala, publika se gurala da bi bila blizu, odmjeravao sam potencijalne kandidatkinje sa svog položaja i bivah relativno zadovoljan ponudom.
Konkurencija je bila žestoka no argumenti jedne kandidatkinje su bili neosporivo najuvjerljiviji te je ista nakon pokazanih oralnih(pjevanje jebem vas perverzne) i plesnih vještina ponjela lentu i titulu pobjednice u malo mjesto pokraj autoputa krej starog oraha na raskrižju koje nećemo imenovati jer sam primjetio da mi ime tog mjesta tu i tam piše desno u ovom brojaču posjetitelja pa sam se zapital kad su struju dobili i tko im je informatičku tehnologiju unio u tok kruženja materije.
Da više ne oduglovlačim i laprdam, te da me pobjednica pročitavši ovo ne zakolje svojim ubojitim kandžama stati ću ovdje na loptu i prezentirati vam ostale dojmove u lako razumljivom slikovnom obliku, začinjenim komentarima da skužite o ćemu se radi.





- 19:20 - Istovari se i ti! (5) - DRUKENZIBITE!!! - # -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.