Oxydeus

srijeda, 22.11.2006.

Eto me sa puta...21 sam stigao i do sada odmarao!

Ljudi,budem uskoro nešto napisao...osim ovog što sad pišem...

Umoran ko pas...Obaveza 101,malo vremena za komp i net!

Tu sam u Puli,neznam do kada...imam puno posla doma u Slavoniji,pa uz to normalno i zena i djeca koji su mi ispred svega na ovom svjetu...Budem pisao kad stignem.

Novih pjesama opet brdo,evo da malo osvjezim blog...pjesmuljci...

Dakako svaka od boljih pjesama je zaštićena,tako da ih mozete koristiti kako vam volja,ali ne zloupotrebiti,razumljivo zar ne...Čitajte,pjevajte,šaljite curama kao porukice...ili dečkima...kako ko!

*************************************

rolleyes"Prolazi Jesen"rolleyes


Prolazi jesen,došla je zima,
na košulji mojoj,još trag je tvog karmina,
zaboravio nisam,al ti već davno jesi,
da srca su naša kao jedno bila;

Ja iskreno sam te volio,kao još ni jednu prije,
u grudima srce kuca,još o tebi snije,
i opada lišće zuto,kao ljubav vene,
prebolio ja te nisam,al ti jesi mene;


*************************************

Eto malo za promjenu,novi stil pisanja...

Ovisi o tome kako se osjećam u datom trenutku...

Dosta zanimljivih stvari mi se izdogađalo na putu doma i natrag,doma u Pulu,budem pisao i o tome samo da se uhvatim pisanja i vremena,ono malo više.Uglavnom,uređujem kuću u Slavoniji i imam dosta posla,planiram srediti postojeći kamin malo bolje nego sad izgleda...bit će i slika naravno...polako...Najvaznije je to da mi dvorište nije zaraslo u korov kao kad sam došao iz vojske...jedva da sam uspio ući u dvorište tada,dzungla,falili su samo lavovi i tigrovi...i ostala škvadra...
Ovaj puta sam malo zalio otrovom za korov pa je ispalo koliko toliko bolje...Zena dobro,djeca super...Lorina,starija je sada 3 godine i nemogu vam opisati koliko je pametna i ljupka,stvarno je posebna!Renea ima 1 godinu,malena plavojka,neopisivo ljepa i draga...ne zato što su moji,nego jednostavno jer su ono što mi je falilo u zivotu...Zena Mirjana,nevoli da je tako zovem,duga priča...uglavnom,voli da je zovem Nina,skupa smo sad je 5 godina,i šta da vam kazem,super nam je!Nisam do sada pisao o privatnom zivotu baš nešto puno,ali eto,malo i pravog zivota!Eto ipak sam ukrao vremena za pisati bar nešto malo...

Na putu je sve bilo ok...koliko toliko...
Vjerujte koliko se čini kratak put..toliko je dug!!!
Pula-Varazdin-Vukovar-Ilok,pa si zamislite...Pa naravno onda nazad,ali ovaj put Ilok-Vukovar-Pula...Zena i curice su trenutno kod moje bake,baka je povrijedila koljeno pa joj prave društvo i pomazu.
U pravo vrijeme su na pravom mjestu...Doma u Mohovu je sve kako smo i ostavili,čisto uredno i mirisno.E,kad sam odključao vrata i ušao unutra,miriši kao u borovoj šumi...jer je sve u drvetu,sve osim stropa...Ljudi moji,prijatelji šta da vam kazem...
Gdje god dođem osjećam se kao doma...skoro...svugdje osim kod zenine mame...no punice,naravno!I to je duga priča,bili su u gostima 2 mjeseca,bilo im je kako im je bilo i drago mi je da sam otišao po njih i vratio ih doma,jer tamo u Podravini stvarno nije bilo moguće da se zivi...Puno razloga,puno da bih o tome i pisao!Jednostavno,mama joj je takva kakva je,nije me nikada prihvatila od srca...i to je to.A konstantno pretvaranje da joj je stalo što joj je kćer sa mnom,nije bilo ono što se trazi...Ima ljudi koji jednostavno zele nametnuti svoju volju i to je to.Ja nisam bio u planu,a nekako sam se našao na Nininom zivotnom putu...pa smo nastavili dalje zajedno unatoč svima koji su bili protiv naše veze...

Toliko za sada,aj koliko texta my God!

Poruka svima koji su u sličnoj situaciji:

AKO SE VOLITE I OSJETITE DA STE JEDNO ZA DRUGO,NEKA VAM NIŠTA NESTANE NA PUT,ALI BAŠ NIŠTA!ZIVOT JE DOISTA SAMO JEDAN,ZIVITE GA KAKO VAM ODGOVARA,I NEDOPUSTITE NIKOME DA VAM GA UPROPAŠTAVA I KVARI PLANOVE ZA BUDUĆNOST!

Toliko mudrosti za ovaj put...do čitanja,jer sam već umoran i fakat odo u krevet...
Malo prije sam došao iz kina,išao sam gledati BORAT-a i mogu reći da je film totalno jebeno bez kritike i cenzure ODLIČAN!
Smjeha od početka pa do kraja filma nenedostaje...

Ali da bi doista uzivali u filmu,morate biti bez predrasuda i otvorena duha,velikoga smisla za šalu i zabavu!

Veliki pozdrav svima koji me čitaju i budu čitali u budućnosti...

Bye...Love U All!

Budite mi zivi,zdravi i veseli još godina 100 pa i više...i pišite blog ako još niste,jer ovo je doista jedan od najboljih načina da otvorite dušu i steknete nebrojeno puno prijatelja...

NENADwave

- 23:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Moj osobni matrix!

    e-mail: oxydeus@net.hr

Nešto iz moje životne filozofije

  • wave
    "Par riječi koje puno znače"

    Ima vas puno tamo negdje,
    koji ma vam je dosadno ponekad,
    ima dana kad vam nije do vas samih,
    ali znajte da niste jedini,
    i da taj osjećaj morate preživjeti do sutra...
    kad se ustanete iz kreveta,
    pogledajte se u ogledalo,
    i kad shvatite da ste se probudili i ustali iz kreveta živi...
    mislim da vam više neće biti dosadno,
    jer život je prekratak,
    a svaki dan je nova stranica knjige koju živite!

    N.C Oxydeus

Ukratko o meni + Nešto malo Extra

  • Rođen sam 04.02.1981 u Bačkoj Palanci.
    Za one koji neznaju di je to,
    to je odmah preko mosta koji
    povezuje Hrvatsku sa Srbijom...
    most Ilok - Bačka Palanka.
    Veliki dio svoga djetinjstva
    sam proveo u Palanci,
    tamo sam stekao prva poznanstva,
    prve ljubavi,sve do moje 16-te godine...
    kada sam napustio Bačku Palanku
    sa mamom i mlađim bratom,
    i krenuo na put na kojem nisam znao šta me čeka...
    put ispunjen preprekama...put ka boljem životu...
    put ka kojem teži svaki čovjek.

    Moj put je vodio kroz Hrvatsku,
    Mađarsku,Njemačku,Italiju,
    sve do Švicarske gdje sam živio neko vrijeme,
    da bih se opet vratio u Hrvatsku...
    blizu samog početka...
    i opet sam blizu Palanke...
    Neko bi rekao sudbina...ja kažem ne...
    Srce bira,pamet sljedi.

    Za sad dovoljno,neću puno o prošlosti,
    više se koncentriram na budućnost.
    Sada živim u Slavoniji,u malom selu
    između Vukovara i Iloka,
    kratkog i vrlo pamtljivog imena,Mohovo.

    Uglavnom,život mi se promjenio
    u potpunosti,na bolje.
    Jesam blizu stanice sa koje sam krenuo,
    ali sam bogatiji za iskustvo
    kojim se nemože pohvaliti svako...
    nešto ružno...nešto lijepo...
    No,važno je da je živo srce u grudima...

    Kad me neko pita čime se bavim,
    malo je teško objasniti,
    jer neshvaćaju svi moje objašnjenje
    da se bavim stvarima koje volim.
    Danas sam napravio ovaj blog,
    i uskoro ćete imati čitati,
    vjerujem nešto korisno i lijepo.

Malo pjesme za vedri početak + nešto novo!!!

  • Kao vode kap na dlanu,
    ja još uvijek nosim te,
    svaka pomisao na tebe,ritam srca smiruje,
    zagrljaja tvog toplina mala grije me,
    kažeš mi da si samo moja,i da voliš me;

    U rukam gitara,svira ko da sam svira,
    dodirujem ti dušu,svaki ton ti srce dira,
    iz oka suza teče,suza iskrena je to,
    i to zato što te volim srcem svim;


    kiss

    To je jedan od primjera kako se može
    napisati nešto totalno super,
    i to za 60sekundi!
    Ili može i ovako...

    ************************
    Obalu od pjeska,zapljuskuje more,
    galebovi ritam prate,i pjevaju na glas,
    svako zrno ovog pjeska zna šta je to ljubav,
    zna jer u sebi nosi staro sjećanje na nas;

    naughty

    cerek "***LJUBAV***" cerek

    Kad zazmirim,grije me tvoja toplina,
    tvoji dodiri,tvoji poljupci,
    kad oči otvorim prvo što učinim,
    tebe kraj sebe pozelim...

    Budalo mala,ljubav nije šala,
    ljubav nije igra koju igraš da bi igrala,
    budalo mala,ljubav nije šala,
    ozbiljna je stvar to kad se zavoli;

    I sve je dobro,dok igra traje,
    a srce pruza,sve od sebe daje,
    i duša grli,i i tijelo voli,
    A kad pukne ljubav srce zaboli;