Oxygen girl

10.04.2006., ponedjeljak

ANOTHER CRAZY SATURDAY

HI! wave


Ova subota je također super provedena! dead Samo da me nisu stalno napadali razni tipovi koji si misle da me mogu imati samo tak! Čak sam jednom tipu dala broj… i to krivi! smijeh kak sam zločesta hehe. A jebi ga, kad bi ja samo jednoga…
Pa da počnem:
U 21h smo se već nacrtale u Lediju (kao i inače Jelena, Danijela i ja). Pošto je bila Bavaria party, naručile smo Bavariu. Odmah nam je došla hostesa i ispričala da se sakupljanjem čepova dobivaju nagrade, pa smo navalile… party piti i sakupiti što više čepova! Nije prošlo ni poštenih 10 minuta, već je došel jedan tip i pital me kaj to pijemo, na što sam mu ja bezobrazno odgovorila: ''kaj ne vidiš?''. On je samo nešt promrmljal i otišel. Za 2 minute se vrnul sa 3 Bavarie i rekel da je to za nas!!! Ja sam se pukla smijati jer je tip bil užasno pijan. lud Još si je koji put došel sjesti k nama i hvaliti se da je do sad bil u goricama što nama fakat nije ništ značilo kad ga ne poznamo! Meni je već bilo dosta Bavarie, pa sam si naručila, uobičajeno…PAN! party Jelena je trebala na West Coast, pa sam otišla s njom da usput vidim koga ima. I gle! Za šankom su bili dečki iz prošlog posta! Odmah smo otišle do njih. Razgovarali se, nadam se zabavljali se dok nije došel neki tip i počel tvrditi da sam mu rekla da ću doć do njegovog stola da razgovaramo i da me časti pićem!! bang Ja sam se pomaknula od društva i prepirala sa tipom da ja to njemu uopće nisam rekla, no on me uopće nije doživljaval, nego me htio poljubiti, ali nije uspjel jer sam ga odgurnula i rekla mu: ''nosi se!''! dok sam se vratila k dečkima i Jeleni jednog dečka nije bilo. Drugi dečko mi je reko da je ovaj prvi dečko otišel van jer sam ja nešt napravila (ne mogu vam lakše objasniti) nut i nek mu pošaljem poruku da dođe unutra, kaj sam ja glupača i napravila, a mobitel nije uopće bil kod njega! I kaj je još bolje, tip je zapravo bil na drugom kraju šanka!!! To ti je kad si… ma nije važno! cerek No poslije je došel i onda je opet došel onaj tip koji me htio poljubiti! Njemu fakat nije bilo jasno da mi ide na živce, jer se usudil tražiti moj broj moba, pa sam mu lijepo dala krivi!!! Kak su neki dečki umišljeni!!! ALI SAMO NEKI!!!
I tako je pomalo došlo vrijeme fajrunta. Jeleni se išlo van, pa smo otišle van, a dečki su ostali. Vani si je Jelena odmah našla zabavu… ofirala je s tipovima kiss , a ja sam se dosađivala. No, onda su dečki izašli iz Ledija i pozvali nas na picu (umjesto da mi njih pozovemo), ali Jeleni se nije išlo, pa nisam ni ja jer mi je bilo bed. Na kraju su sami otišli, a ja sam ostala sama s pijandurama s kojima nisam mogla ništ drugo osim da se svađam. Poslije su se vratili dečki s picama, pa sam jednom ukrala koji griz! njami Nedugo zatim došla je i moja stara po Danijelu i mene i tako je završila još jedna subota…
Evo, to bi bilo sve… ZA SAD!

kiss wave


- 21:25 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pisat ću o svemu sviđalo se to vama ili ne.....

NICK NAME:Oxy
Born:05.08.1989.
TECHNO IS MY LIFE,but there is
Coldplay,
Hladno pivo,Bijelo dugme,Let 3...... i još puno toga jer sve je više-manje dobro,osim teških narodnjaka,sorry
HOBI:Izlaziti s frendicama
(kad izađeš s njima uvijek se vraćaš pijan ili pijana,
zato se nemojte čudit ako pišem o svojem pijanstvu,ONE SU KRIVE),
DOBRO PROVESTI OVAJ ŽIVOT KOJI IMAM...
jer samo jednom se živi....
ZA ONE KOJE JE STRAH OSTAVIT KOMENTAR NA BLOGU MOŽE GA POSLAT NA:tea.oxygen@gmail.com