16.12.2007. / nedjelja

lol

eeeee!!!U petak smo se ja i ana osramotili da su nas ljudi na ulici cudno gledali!!!Ovako ja ana i matea smo se dogovorili da cemo se naci u 4 kod moje zgrade da idemo na klizanje, e i ja i ana se nasli i nema matee!!!I cekali mi pola sata pa ju krenuli traziti po vezici!!!Jedno 10 puta smo isli do robne i nazad!!!LOL!!!A u 5 smo otisli kod nje da vidimo dali je doma!I nema nje kaze njena mama da je kod robne i mi otisli do robne i cekali je pola sata tamo i u 5.30 smo otisli kod nje doma da nam ona kaze da je isla kod prijatelja kat ispod nje!!!HTIJELI SMO JE UBITI(DOSLOVNO)!!!I ostali smo kod nje jos pola sata i ja sam otisao doma i vidim tamo doma moj brat svira gitaru!!!A ja sam ga pitao jel to mozda meni tata kupio a kaze on da je to njegov a da ce meni tata harmoniku kupit!!!LOL!!!(na kraju je moja gitara i vec znam odsvirat prvih 20 sekundi moje najdraze pjesme(Breaking the Law))I to je to evo vam ovaj video dajte sam pogledajte kak je jadan pijan!!!!

- 20:42 - Komentari (83) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.