bezmisleno

...ponekad stvarno pomislim da ništa na ovome svijetu nema smisla i da se ne isplati živjeti...ali kad pogledam okolinu i kad pogledam u nebo shvatim da je još toliko toga predamnom makar mi se ponekad sve činilo suvišnim...čak i on je nestao negdje u nekoj sjeni...tebam ga...a njega nema kao da ga je nešto˝progutalo....život koji živim počeo je biti obična rutina...jednostavno velika dosada...počela sam gubiti povjerenje u neke ljude koje sam nekada smatrala jednim od najboljeg što me ispunjava..ali kako je moja draga prijateljica rekla da i nakon kiše dolazi sunce pa se nadam da će to sunce udijeliti koju zraku sreće i meni ma koliko ja to trenutno baš i ne zaslužujem...

- 21.09.2007. - 23:18 - Komentiraj - 3 - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © by Little Dreamer