Slamke utjehe

19.08.2006., subota

Mitovi o orgazmu


U sljedećih nekoliko redova eliminirat ću neke od češće spominjanih mitova koji okružuju žensku seksualnost i i orgazme.

MIT – Žena mora postići orgazam da bi bila seksualno zadovoljena.

ISTINA – Mnoge žene mogu biti zadovoljene i bez orgazma. Iako je generalni konsenzus da je poželjno postići orgazam u svakom snošaju, mnoge žene su fizički i psihički zadovoljene čak i kada ga ne dožive. Problem nastaje kada žena konstantno ne uspjeva postići orgazam nakon više snošaja.

MIT – Vaginalni orgazmi su bolji od klitorisnih orgazama

ISTINA – Svaka žena ima svoje mišljenje o tome koji orgazam preferira. Neke uživaju u osječaju klitorisnog orgazma, dok druge uživaju u intezitetu vaginalnog. Bitno je spomenuti kako neke žene stimulacije G-točke iritira. Jedna erogena zona ne može biti bolja od druge – jednostavno je stvar ukusa

MIT – Obrezan penis smanjuje mogučnost žene da doživi orgazam

ISTINA – Obrezivanjem se uklanja 33% do 50% tkiva penisa. Neki obrezani muškarci kao posljedicu imaju smanjenu osjetljivost penisa za vrijeme snošaja.
S druge strane, ne postoje službene studije koje pokazuju povezanost ženskog orgazma i obrezivanja kod muškaraca. Kao i inače, sve se svodi na ukuse. Neke žene preferiraju jedno, neke drugo, dok neke razlika jednostavno ne zanima.

MIT – Kondomi smanjuju mogućnost žene da doživi orgazam.

ISTINA – Kondomi su učinkovita i potrebna metoda kontracepcije. Neki muškarci se žale kako smanjuju osjetljivost prilikom snošaja i otežavaju postizanje orgazma. Neke žene spominju iste probleme. U većini slučajeva, kondomi ne utječu na ženski orgazam (posebice na klitorisni). Ukoliko žena smatra da kondomi ipak smetaju i otežavaju njen orgazam, mogu pokušati sa posebnim, naboranim kondomima.

MIT – Veći penis = veća šansa za orgazam.

ISTINA
– Stara izreka «veličina nije bitna, tehnika je!» sadržava poprilično istine. Veličina penisa ne utječe na postizanje orgazma. I veliki i manji penisi mogu jednako zadovoljiti ženu. Glavni razlog je što je Vagina najosjetljivija na samom ulazu. Osjetljivost opada sa dubinom. G-točka se nalazi svega 5cm od vaginalnog otvora tako da ju i penis prosječne veličine može stimulirati bez ikakvih problema.



Nadam se dečki kako vam će ovaj članak pomoći da se ne opterećujete ovim itekakvim mitovima,pogotovo ovim zadnjim! ps.joj jadna ja bolesna sam već duže od dva tjedna nikako da odem kod doktora!pusa svima!čitamo se!




- 14:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
utjehu tražim u stihu


Image Hosted by ImageShack.us


CECA
"Lepi grome moj"

Lepi grome moj..

Bio si moja nevinost i greh, moja trema
na usnama od suza krvav trag
kad god te nema

Večiti strah i moje ludilo
da l' odlaziš il' ipak ostaješ
sad je sve, sve između nas
samo hoćeš nećeš

Ref.
A sečaš li se, lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo
ma, reci gde je zapelo

Sečaš li se, lepi grome moj
pila sam ti kišu sa ramena
jos sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj

Bio si moj oslonac i pad, ono ime
koje sam zvala kada ceo svet zaboravi me

Ref.
Evo, zapeni more, zapeni sve u meni
a ti i ja ko dva maslačka
sto se vrte u istoj peni
sto ih vuče na dno...



Free Hit Counters
Free Hit Counters