ze NEMA NASLOVA - WHERE THE CURTAINS FALL! - Blog.hr

WHERE THE CURTAINS FALL!

02.05.2005., ponedjeljak

NEMA NASLOVA

Ah, kaj da kazem, u glavi se svađam sam sa sobom oko toga sto i kako dalje. Rekao sam da zaboravljam mastanja o povratku na staro i onda mi se zalomi nesto sto nije uopce za pohvalu, ali mi je jebeno sjelo (ko' bitka prekretnica)i ponovo razmisljam o mogucnostima. Zasto si ne mogu izbit iz glave sve te gluposti i nastaviti dalje? Zasto mora uvijek biti tu kada ne treba i podsjetiti me, ugradit mi u misli laznu nadu? I zasto, kad vec znam da je lazno, nemogu okrenuti leđa, nego svejedno u meni gori neka nada da ipak nije? To bi valjda bilo ono kaj sam reko da nece biti lako. Znam da pisem bez reda i uzrocno posljedicnih veza, ali to je sugavi tok svijesti. I ne ocekujem da itko ovo shvati, ovo je meni za dusu.
Ravnos, my friend, imas pravo..treba jos piti..i zajebavat se i druzit i sve kaj ide vezano uz to! Kad sam bil f Novalji?-pita nas izgubljeni boro. Samo za njega jos jednom: svake godine!
Da ne zaboravim: ash reci ani da se mozemo dogovoriti, hehe.
Ljudovi ja se nadam da ste naucili croatisch, mislim, nadam se da cu moc nesto od nekog i prepisati. Ako niste, god help us all!

- 22:39 - Slobodno reci (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje će padati zavijese i vela tajne. Ma bolje rečeno: muke i razmisljanja jedne plavuse!

Linkovi

Said, if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you wanna buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)
And if you want to call me baby
(Just go ahead, now)
An' if you'd like to tell me maybe
(Just go ahead, now)
If you'd like buy me flowers
(Just go ahead, now)
And if you'd like to talk for hours
(Just go ahead, now)

pokupljena fora:



How to make an overlord
Ingredients:

3 parts pride

3 parts silliness

3 parts beauty
Method:
Blend at a low speed for 30 seconds. Add emotion to taste! Do not overindulge!