Image Hosted by ImageShack.us

08.05.2007., utorak

8.maj.dve.'iljade.i.SEDME.

Što reći nego da je danas 8. maj.... Tjedan dana poslije prvog maja.... Prošlo je puno dana otkako je ovaj bend osnovan a mi već znamo pregršt pjesama i par svojih (autorskih)... Sad smo počeli nakon Seek and destroy i tih sranja na malo kompliciranije stvari.... Onak sa malo više tehnike... Recimo Until it sleeps i te fore... Ja cijelo vrijeme predlažem da sviramo malo bluesa i cajki al neslušaju me... Ev baš sam jučer reko kak bi bilo dobro da skinemo neš od B.B. Kinga ili Cece al neće oni... ''ONI'' su ufurani u taj metal i tu Metallicu... Lol... Ugl... Mal se zajebavam.... Boli me džon, pa ću ić kod ortopeda... Sviđa mi se kako napredujemo, pogotovo mi se sviđa kak ova dva seljaka lol (Čmarković i Goljub) napreduju... Marković piči po bubnjevima ko lud... To mi je drago, a i Veko je reko da je Marković dobar... A Golub po bassu ko drvosječa, odlično... Ja i Dino smo već odavno poznati kao majstori na gitarama tak da još sam nađemo vokala i sve super... Imamo jednog momka u vidu al se moramo još dogovorit... UGll.... Stavit ću jedan dobar spot...

Sisters of mercy - Lucretia my reflection



BLazE

- 00:26 - Spit (12) - C - /m/_

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Band Bio