Među nama...

Devet godina na prste lako se broje
od kada tvoje srce postalo moje
a moje tvoje
A ti moja zena rodila mi djece dvoje
dva najljepsa bića sto vidio sam da postoje
Osto sam isti u tom i je problem
unatoč tome sto si uvezla u mene ko u goblen
svoju ljubav zato sam ti osto vjeran ko pas
zato nikad teske riječi nisu pale medu nas
Zato neshvaćam kako sam odjednom posto teret
ko da sam gost i napustam domaći teren
odavno ne znam za taj pojam bračni krevet
ko prasina razletilo se godina devet
da mogu pustio bi suze mogle bi mi prijat
tjesi me to da će nas isto sunce grijat
zaboravih se smijat
možda u onom satu
kad su sretne slike ostale u fotoaparatu

Među nama sutnja najgori je znak
vezanih ruku gledam kako nam se ruši brak
ko da se gusimo i oboje trebamo zrak
volim te srce plače pa neka znade da sam jak
kad djeca pate
tesko im je da nas dvoje shvate
zašto mama vise ne spava vise kraj tate
da vas prestanem voljet nema tog novca da me plate
jer jedino vrijeme sto trebam ste mi vi to znate(...)Shorty

ponedjeljak, 05.05.2008. u 01:22 ][ 3 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (9)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


EVO I NAS,NEŠTO MRDAMO DRNDAMO!


BLOG KOJI TJERA NA SRANJE,a i ne mora vam se srat...




DALEKA OBALA


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


EVO I NAS U PUNOM SJAJU!wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jedan malo veselije nastrojen pajdo Erdo,a pokraj njega naša Ljepotica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je Guzoljub u slavljeničkom raspoloženjuparty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pijan ka kurac



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žuja je zakon !! Ujedno to vam je i Osakaćeni


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je isto naš jedan dobar prijatelj.Ime mu je Marko,nadimak nam je reko al smo ga zaboravili... :)..voli pjevat u slobodno vrijeme


NEKI LINKOVI...


Žarko
Trio fantastikus
Gmajna
Lea
Kety i Iva
Ivana






LJEPOTICA & GUZOLJUB & OSAKAĆENI