nEkE fOrA sLiČiCe....

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted</p>

<!-- Cetvrti box kraj --></div>



<div style=

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

blog govori o mom ne bajnom životu i o nekim stvarima koje dijelima na ovom blogu...kao ljubav, škola, obitelj a o društvu najviše...nadam se i slikama



lInKiĆi....

Swrati i kommay



[URL=http://framajug2.blog.hr]/URL moji framaši
O MENI MAL::::-P
Zovem se Ivona al me uglavnom tako ne zovu.....nego Ivonche...Rođena sam 16.02.1995.g. u Osijeku, a po horoskopu sam vodenjak.
VOLIM: Svoje šuowe, mobitel, kompjuter, net,
jednog cute dečka,sladoled,čokoladu,
shooping,štikle,izlaske,šetnju plažom...da ne nabrajam
NEVOLIM: umišljene ljude, ogovaranje, ljude koji znaju samo za sebe....
SLUŠAM: uglavnom sve, i cajke...neam niš protiv toga
Imam brata (nažalost) koji ima 11 godina i ide u 5. razred. Idem u oš. Tin Ujević...
ŽELJELA BIH SE BAVITI: plesom, to me zabvlja i super je.....prija sam se bavila atletikom
MOJ MSN- ivonche_jug2@hotmail.com


CoOl SMS-ovi..... wave

1000 ljudi susresti, 100 ljudi upoznati, 10 zapamtiti, 1 dečka voljeti!

Ljubav je poput nesreće, udari te, obori te, a potom preživiš ili ne...!

Moje oči sve ti kažu, moje usne ti ne lažu, moje suze koje bole kažu ti da još te vole!

Pišem pjesmu, posvečujem je tebi, pritom slušam tihi glas u sebi, srce govori samo od sebe, da nikog neću voljeti više od tebe!!!


Ako je ljubav droga, onda sam ja najveći narkoman!!!

Jednog ću dana prestati disati, moje će srce prestati kucati, prekršit ću neka obećanja, ponekad i lagati, ali mogu ti obećati da ću te vjećno voljeti!!!

Nije mene moja majka rodila da ja budem tvoja zvijezda vodilja, nitko s tobom ne zna kad je proljeće, s tobom ni jedna ptica na jug ne polijeće!!!

Znaš život je kao zvijezdano nebo, s blještećim trenucima i onima ne tako sjajnijm!!!



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



cOoL sMs-OvI!!!!NASTAVAK::::kiss

Bolje je sve izgubiti i imati tebe, nego sve imati i izgubiti tebe! Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli, pročitaj ovaj sms i znat ćeš tko te iskreno voli!!!

Nisi zamijetio, a srce si mi slomio. Obećala sam da neću plakati, ni zbog tebe ni zbog sebe. Sada ipak gorke suze lijem, ali poslije ću svemu da se smijem!!!!

Tvoje plave oči na prozoru stoje, što bih sve dala da su samo moje!!!

Ti si malo mače što po srcu grebe,volim taj ožiljak, jer je od tebe. Uz taj ožiljak jedno ime piše, to je tvoje ime i volim ga najviše!!!

Nema vatre bez suhih drva, ni ljubavi kao što je prva!!!!

Nemoj nikad dopustiti da ti se u životu netko previše približi, jer tko ti jendom postane blizak, želiš ga zadržati, a zadržati se ne može nitko!!!

Ja nisam pauk i ne pletem mrežu, ali znaj da najljepše uspomene za tebe me vežu. U svakom prijatelju tražim sreću, ali tebe NIKADA zaboravit neću!!!!

Dok gledam dijamant kako vječno blista, pitam se zašto moja sudbina nije ista. A onda se sjetim kako imam tebe i shvatim da dijamant imam kraj sebe!!!

Pišem pjesmu,posvećujem je tebi,pritom slušam tihi glas u sebi, srce govori samo od sebe da nikoga neću voljeti više od tebe!!!

Teško je gledati u sunce kako gubi sjaj, a još teže voljeti i znati da je kraj!!!

Teško je je biti nitko i ništa onome tko je tebi sve...Ali život ide dalje i ne pita boli li ili ne...

Jedne tihe noći kad čuješ zvono, znat ćeš da mene više nema...A kad odu svi sa groba ti se tiho pomoli jer tu leži srce koje te i mrtvo voli...

I like walking in the rain cause no one knows i am crying!!!

Ne govori mi kako izabrat prave prijatelje jer sam dobra u tome...Sječaš se...Izabrala sam tebe!!!!

Ako se ikada sretnemo ti prođi. Prođi kao da se ne znamo, jedino tako možeš mi pomoći da te prebolim nekako!!!

...voli me,voljet ću te....ljubi me, ljubit ću te....varaj me, ubit ću te....!!!

The day i will stop lovin you is the day when I close my eyes 4ever!!!

Sunce gubi zrake kad zađe za oblake, isto tako moje srce kad ne vidi oći tvoje. Hoću da znaš da sam samo tvoja, samo si ti ljubav moja!

Ljubi jer ljubav nije grijeh. I Bog bi bio grešnik , jer ljubi cijel svijet.

Moje je srce bilo pijano, kajalo se i boljelo ,davalo i uzimalo, voljelo i bilo voljeno, ostavljalo i bilo ostavljeno, ali nikad nije bilo ovako zaljubljeno!

Kad sam te vidjela, bojala sam se upoznati te. Kad sam te upoznala, bojala sam se poljubiti te. Kad sam te poljubila, bojala sam se voljeti te, a sad kad te volim bojim se izgubiti te!

Count your lifes with smiles, not tears....

Dođi da ti nešto šapnem na usta, možda pronađemo zajednički jezik....

Lijepa, si mala, lijepa ko lutka, na tebe mislim svakog trena. Samo te kvari jedna mana, što imaš mene, a spavaš sama.....

Iz prijateljstva se rađa ljubav, ali iz ljubavi nikada prijateljstvo.....

I živim život da se oporavima, i da te jednom zaboravim!

Tek kad netko drugi poželi ono što si ti izgubio, teka tada shvatiš koliko ti je to zapravo značilo!

Lako je zavoljeti onaoga koga si mrzio, ali je teško zamrziti onoga koga si volio.....

Ljubav, to je cilj života, ljubiti to nije sramota, rekla bih ti nešto al neću glasno, pogledaj u moje oći i bit će ti jasno!

Ljubav je san iz kojega se budimo suznih očiju!

Ljubav je stvarnost. Ljubav je mašta. Ljubav je bol što čini svašta!

Nauči voljeti ono što imaš, kad ne možeš imati ono što voliš!

...nisi izgubio, dok ne prestaneš pokušavati!!!!

Volim te bez obzira na tvoje mane i vrline koje te kompletnim idiotom čine!!!!

...teško je biti nitko i ništa...u srcu onoga ko je tebi sve...al život ide dalje...i ne pita boli li ili ne.....

Bili smo preslabi da bi opstali. Bili smo prerazličiti da bi zajedno stali, a voljeli smo se u to sam sigurna jer čemu one suze na dan RASTANKA!!!


četvrtak, 03.04.2008.

...eo....napokon novi postich....

waveej....bokić ljudowiiii....ja napokon napisala post....jasan na inf....meni crko komp......eo nema ništa novo....ja za uskrs bila u Splitu... i tak mal se zezala....eo to je to...kizzzzaaacerek....svima...posebno vu....vtp!!!!



| KiSs M3!! (19) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>