..početak... - Felixa ~ - Blog.hr
18.04.2009.
..početak...
Ah, a tako sam mislila kako će biti lijepo ovo ljeto. Tako sam razočarana. Soba mi je jadna. Na sredini je jedna mala sobica, sliči na koljevku. Do kreveta je komoda, ako se to može nazvati komoda. Ormara nema. Sve zaudara na staro, na miševe i na plijesan. Nadam se da če biti sve dobro. Sve mi je to moj dragi otac smjestio. On, kao i majka, ne brinu za mene. Briga ih što će mi se dogoditi, ne bi oni plakali na mom pogrebu. Ne, smijali bi se, jer bi bili presretni što su me se riješili. Budale. Čujem zvoni telefon. Brže se javim nadajući se da su mi poželjeli sreću.
-''Draga, jesi se smjestila?''
-''Jesam, naravno. Znaš ti mene, brza kao munja.''
-''Da. Kako god.'' - to je rekla tako hladnokrvno da sam se naježila - ''Jesi dobila moju ceduljicu u ruksaku?''
-''Ne, nisam.''
Poklopila je slušalicu. Ta hladnokrvna kučka od moje majke mi je poklopila slušalicu. Idem vidjeti što piše na ceduljici. Pa već sam cijeli ruksak pretražila. Možda mi je negdje ispao. Ah. Vjerojatno nije važno. Ispod kreveta je virio jedan mali papirić. A, tu je. To malo vražje stvorenje.
Na njemu je pisalo, vražjim rukopisom OD RODITELJA ZA FELIXU. Otvorila sam to tako brzo, da mi je zastao dah. Što je pisalo?
Draga Felixa, u posjet ti dolazi Agata Dobra. Molim te, budi ljubazna sa njom. Prenoćit će kod tebe.. Zapravo radit ćete skupa cijelo ljeto. Poslala sam ju nadajući se da ćete se pomiriti.
S Ljubavlju,
Mama Elinor.

Ma s ljubavlju vraga. Ah, sad moram i cijelu priču ispričati.
Kad sam bila u 3. razredu osnovne škole, Agata Dobra i ja smo bile najbolje prijateljice. S vremenom, to je poraslo malo više od najboljih prijateljica, bile smo zapravo kao sestre. Kad smo bile 8.razred na završnici, vidjela sam ju kako se ljubi sa Almom. Lezbijka!! Nisam se tome nadala, o ne nisam. Znači, ona je zapravo mislila kako smo mi u vezi. Pa nećemo valjda u troje. I onda je došla k meni, nadajući se da će me poljubiti.
-''Dolaziš?''
-''Ne.''
-''Zašto? Dođi, nemoj se bojati!''
Nakon par dana, vidjela sam ju kako se ljubi sa Mateom. Mojim dečkom. Ta krava! Ne želim ju više nikad vidjeti! Ta hladnokrvna baba mi je otela dečka i najbolje prijateljice jer se nisam željela ljubiti sa njom. Uh. Ne želim o tome ni razmišljati. A ta moja mama Elinor, nije mi valjda prava mama. Pa posvojila me naravno. Ne bih ja tako dobro ispala da sam njezina. Ona sa svojim dragim prijateljicama pijucka kavicu dok ja ribam pod, i pospremam vilu. ''Pa nabavi si ćistaćicu''
Ali naravno, neće se to nikad dogoditi. Ah. život mi je zariban. Zbog nje. Zbog moje drage majke. Kučka.

Nadam se da vam se sviđa prvi dio! Ali to je samo početak.. Upoznavat ćete se s likovima itd...Bit će nastavak, puno duži za mjesec dana! *ljubim


Image and video hosting by TinyPic
11:19 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis.
Ja sam mislila da će to biti obićno dosadno ljeto..
Ali sam se prevarila. O, da. Biti će puno više od toga. Biti će to avantura!

likovi.
Elinor.
Image and video hosting by TinyPic


Aurora.
Image and video hosting by TinyPic

Agata Dobra.
Image and video hosting by TinyPic


Alma.
Image and video hosting by TinyPic

Resa.
Image and video hosting by TinyPic


Edit.
Image and video hosting by TinyPic


Felixa.
Image and video hosting by TinyPic


Farpoej.
Image and video hosting by TinyPic


Tajlor.
Image and video hosting by TinyPic

Rahela.
Image and video hosting by TinyPic


Karla.
Image and video hosting by TinyPic

Robert.
Image and video hosting by TinyPic

štivo.


.credits.
SpeciaL [dz]. - duckdz. - x x x