< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život, život, život,...

users online


Free Music

Free Music



Free Music

by: gadura

O meni

Zovem se: Matea
Nadimak: Mateica, Benefit, Baby Readhead, Shorty, Malo hiperaktivno čudovište (taj mi je najdraži), Cu, itd...
Idem u: 1.a matematičke gimnazije
Imam: 15. godina
Slušam: svašta
Volim: Green Day, Evanesence, Gunse, Ramonese, Tears for Fears, Pearl Jam, The Clash, Dud, November 11, ...
Obožavam: horrore, Dosje X
Najdraža pjesma: Jeremy, I don't wanna miss a thing, Budi moja voda ...
Dečko: šta vas briga?!
Prijateljice: Lara, Tina, Ivana, Mirna, Aleksandra, Mara, Kata, Suna, Šolja, Katuljica, Ica, Vinka...ovo su mi najdraže pa sam njih samo stavila
Prijatelji: ajme to neću pisat xd
Eto toliko...

četvrtak, 29.05.2008.

Oi, Cinderella is back

Ej, ljudovi, pa jesan vam falila?
Naravno da nisam zubo
Sad se bliži kraj škole i ja sam jebeno hepi jer neću više morat gledat tu moju mučionuzubo ali sam bome i tužna, jer neću više moći gledati lipa lica svojih kolegai kolegica iz razredatuzan
Razmišljam ovih dana kako će mi biti u srednjoj. Ići ću u matematičku, kao i nekoliko ljudi koji su mi dobri prijatelji, pa sam mirnasretan
Ali opet me malo kopka cila ta promjena i to što ću morat hodat 10 minuta višesretan
Ne da mi se sad ništa posebno govoriti o mom ljubavnom sranju pa ću vam samo reči da su se događala sranja, još više sranja, i konačno lipe stvarinaughty
Prijatelji svi teške legije, moji dragi luđaci i ovom prilikom pozdravljam:
Tinu-koja je simpatična kao uvik
Kiku-koja me vrnula da pišem post
Zvonu-koji me nasmijava svih ovih dana
Vukija i njegov šoker-ja bi tila jednom bit dobra ki on
Marina-koji me malo ražalostio, ali ne namjerno
Sunu-koja je imala ispade živčanosti kao i jasretan

I za kraj 2 pisme
Armand van Helden feat. Tara -My, my, my

Rihanna ft Jay Z - Umbrella/Cinderella(Chris Brown remix)

|Komentiraj 62| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.