< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život, život, život,...

users online


Free Music

Free Music



Free Music

by: gadura

O meni

Zovem se: Matea
Nadimak: Mateica, Benefit, Baby Readhead, Shorty, Malo hiperaktivno čudovište (taj mi je najdraži), Cu, itd...
Idem u: 1.a matematičke gimnazije
Imam: 15. godina
Slušam: svašta
Volim: Green Day, Evanesence, Gunse, Ramonese, Tears for Fears, Pearl Jam, The Clash, Dud, November 11, ...
Obožavam: horrore, Dosje X
Najdraža pjesma: Jeremy, I don't wanna miss a thing, Budi moja voda ...
Dečko: šta vas briga?!
Prijateljice: Lara, Tina, Ivana, Mirna, Aleksandra, Mara, Kata, Suna, Šolja, Katuljica, Ica, Vinka...ovo su mi najdraže pa sam njih samo stavila
Prijatelji: ajme to neću pisat xd
Eto toliko...

subota, 29.12.2007.

Avatari

Evo ljudi, meni bilo dosadno, pa sam odlučila izraditi par avatara:
Eowyn
Image Hosted by ImageShack.us

Galadriel's eyes
Image Hosted by ImageShack.us

Gal in forrest
Image Hosted by ImageShack.us

Kaciga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pink_red_girl
Image Hosted by ImageShack.us

Green Day
Image Hosted by ImageShack.us

Emma Watson
Image Hosted by ImageShack.us

Pinky
Image Hosted by ImageShack.us

Cute Blond
Image Hosted by ImageShack.us

Time
Image Hosted by ImageShack.us


To sam zasad napravila!
Sljedeći put ću staviti malo više radova-slobodno uzmite ove moje i poslužite se njima, ali mi recite prije toga, i ako možete malo me izreklamirajteparty
pozz!mah
P.S. Znate li vi ovu foru koju priča jedna cura:
-Bila sam na nekom partyu, na kojem su mi dečki rekli, ako popijem dovoljno tabletica (ectasy), i spavam s nekim, neću ostati trudna. Oni su mi dali tablete i ja sam sa svima spavala i sad sam trudna.
Da li to znači da su mi lagali, ili da nisam konzumirala dovoljno tableta?
Koja idiotkinjalud

|Komentiraj 19| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.