< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život, život, život,...

users online


Free Music

Free Music



Free Music

by: gadura

O meni

Zovem se: Matea
Nadimak: Mateica, Benefit, Baby Readhead, Shorty, Malo hiperaktivno čudovište (taj mi je najdraži), Cu, itd...
Idem u: 1.a matematičke gimnazije
Imam: 15. godina
Slušam: svašta
Volim: Green Day, Evanesence, Gunse, Ramonese, Tears for Fears, Pearl Jam, The Clash, Dud, November 11, ...
Obožavam: horrore, Dosje X
Najdraža pjesma: Jeremy, I don't wanna miss a thing, Budi moja voda ...
Dečko: šta vas briga?!
Prijateljice: Lara, Tina, Ivana, Mirna, Aleksandra, Mara, Kata, Suna, Šolja, Katuljica, Ica, Vinka...ovo su mi najdraže pa sam njih samo stavila
Prijatelji: ajme to neću pisat xd
Eto toliko...

srijeda, 23.05.2007.

...........lolich............

Mateica je sada trenutno stvarno luda!
A kada sam ja luda, to je totalno baza gledati! Pričam gluposti, pjevam (samo Gunse i Jessea Mc Cartneya), igram badminton dobro (ja sam inače užasna), nemirna sam na satu (ispadaju mi pernice po podu 5 puta zaredom),...
Luda do jaja!
Moja best frendica je uganula nogu, pa sad ne ide na izlet! Plač, drama,...lolich...
To mi je užasno jer sad ćemo ja i moja još jedna best frendica biti same,.......
.........drama...........
Ludačo No.1 brzo ozdravi!
Totalno sam sada u fazi Jessea Mc Cartneya i 24h na dan čujem istu pjesmu, ovu koja mi sad svira na blogu!
To je njegova stvar Beautiful soul!
Što je Jesse sladak (uvećajte design sa strane pa ćete skužiti)!
Sutra na priredbi sviramo Knocking on heavens door! Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ...........lolich...........
A ništa ju ne znam..........pokopaj se Matea........
Hoću novi nadimak! Meni se Mateica ne sviđa!..............cmolj.............
I don't want another preety face,
I don't want just anyone to hold,.......
To mi je iz glave Beautiful soul!..........slatki Jesse, slatki Jesseeeeeeeeeee.........
Nisam ja šenuta, ne, ne!
Luda do jaja!
Pooooooooooooozek!..............lolilch.............

|Komentiraj 4| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.