< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Život, život, život,...

users online


Free Music

Free Music



Free Music

by: gadura

O meni

Zovem se: Matea
Nadimak: Mateica, Benefit, Baby Readhead, Shorty, Malo hiperaktivno čudovište (taj mi je najdraži), Cu, itd...
Idem u: 1.a matematičke gimnazije
Imam: 15. godina
Slušam: svašta
Volim: Green Day, Evanesence, Gunse, Ramonese, Tears for Fears, Pearl Jam, The Clash, Dud, November 11, ...
Obožavam: horrore, Dosje X
Najdraža pjesma: Jeremy, I don't wanna miss a thing, Budi moja voda ...
Dečko: šta vas briga?!
Prijateljice: Lara, Tina, Ivana, Mirna, Aleksandra, Mara, Kata, Suna, Šolja, Katuljica, Ica, Vinka...ovo su mi najdraže pa sam njih samo stavila
Prijatelji: ajme to neću pisat xd
Eto toliko...

četvrtak, 17.05.2007.

Me is back!!!

Nešto mi ne valja sa kompom pa ni ne znam kada ću ovo objaviti, ali očekujem da će to biti ovih dana, možda čak i danas (petak).
Zaključujem da neće, jer je danas već ponedjeljak (nije mi se dalo pisati pa sam sad tek nastavila), a od interneta ni glas. Samo se čuje neko čudno pištanje (cmolj)!
U četvrtak ja pričam s Tinom (best frendica), kad mi dođe Kika ( frendica iz razreda koja ima blog i make shit happens) i vuče me iz razreda da dođem vanka. I bome ja izašla, kad ono tamo neka osmašica (isto Kika). Pogledala me, pozdravila se s Kikom i otišla.
Kasnije sam od Dane saznala da se ja dopisujem s nekim Brunom Klisovićem!
Pazite sad ovo: ja se s nikim ne dopisujem i nikad nisam čula za tog lika, pa je vjerojatno falila Mateu. Ivana K. Je zaključila da je to Matea M. Iz 7.d (najvjerojatnije).
Četvrtak
Evo već je prošlo tjedan dana od toga, a ja još ništa nisam saznala. Baš me zanima tko je taj lik. O.K. whatever.
Dobila sam sliku od fotografa šta sam se slikala sa 2 frendice (best), pa ću je skenirati i kasnije staviti na blog. Mislim da smo dobro ispale (pogotovo ja hhehehe).
Pitalo me talijanski i dobila sam 2 petice, a nisam ništa učila (hehehe prirodni talent) .
Jučer se dogodilo nešto stravično glupo i mislim da stvarno i je glupo.
Glupo, glupo, glupo.
Željka (nova učenica u mom razredu) je nešto bila otišla kod socijalne i plakala je tamo nešto, ne znam što je bilo, ali samo znam da je tužile ove neke iz razreda.
To joj totalno nije trebalo jer je nitko nikad neće prihvatiti (a ni ja), ako bude tužibaba i ako bude išla za svaku stvar kod socijalne. Bilo bi joj puno lakše u životu kad ignorirala šale na njen račun i malo se smirila jer bi to bilo bolje za nju.
A sad moram ići napisati post za drugi blog!
Pozz!

|Komentiraj 11| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.