o u t s k i l l e d , 2. dio

13.03.2007., utorak

Chupa u redateljskim vodama? nije nemoguće...

Imao sam dovoljno slobodnog vremena pa sam napravio nekoliko filmova:

1. "Vic" - "The Joke" u originalu, spoj je napete akcije i elemenata melodrame. Jedan od mojih najboljih uradaka.

2. "Nasilnik" - nevjerojatna priča o patnji mlade žene koju proganja nasilni muškarac opsjednut igrom lovice.

3. "Trainspotting 2: Povratak droge" - pakao droge ponovno je prebačen na filmska platna, ovaj put pod mojom redateljskom palicom.

4. "Maroko Maroko" - film inspiriran istinitom pričom, smještena u predratni Maroko.


Trenutno snimam još puno filmova, a dok ih ne završim, slobodno pogledajte ove uratke. Uživajte!

p.s. ne odgovaram za nikakve štete prouzročene reakcijama na ove filmove. za vrijeme snimanja nije ubijena niti jedna životinja. strogo zabranjeno svim živim osobama.

Chupa
- 18:45 - komentiraj (24) - baci na papir - link

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

TKO SMO MI?

*još uvijek sređujem dizajn, jer sam malo zaboravio html/css, no ubrzo bi sve trebalo biti gotovo...



ja, Magy i Trubač



Bleki u svojoj najdražoj pozi



Yaki mrkog pogleda



Diego i Ana



Kiki milog lica



ovako izgleda Fonzo koji svako jutro radi od 5h

KUTAK ZA ZABAVU