...

ej..na moru je bilo super..svašta sam naučila..
nekaj fino kuhati..kak uspavati ljude..kartati belu..piti bambuse (više nisu nekaj posebno)..
voziti brodić..veslati na gumenjaku..spavala sam na brodu..upoznala puno novih ljudi..
i zaradila puno para..
pa evo..vratila sam se 16.8. od onda sam doma..heh
kad me nije bilo tata je nekaj kopal po kompjutoru i sve išel brisati i opet slagati..i složil je ono da imaš dve particije (nije važno) i to mu se nije sviđalo, pa je išel sve ispočetka..i od onda nemam internet jer nije mogel više složiti, a meni se ne plete u to..heh
i onda je kompjutor crkel u potpunosti jer su preveč put formatirali kompjutor, itd..
i onda je bil na popravku tjedan i pol..i tam nisu ništ uspeli složiti..heh..
al tata nije htel odustati..i dal je Nikoli da ga proba popraviti..i kao što vidite uspel je..
u međuvremenu je došla Ana i onda smo se zabavljale..kartale..hodale po Varaždinu, itd..
dva dana posle došla je Maja, s Nikom i Bartolom (njih sam čuvala prek praznika)..prvi dan su razgledali Čakovec, drugi dan Varaždin i naš grunt, a treći dan su se vratili u Zagreb..
i praktički nisam opće bila sama ovih praznika..
a inače nemam brata ni sestru tak da mi je to bilo potpuno čudno..
al dobro..nema veze..
još da je koji dečko pal..ali ništa..čekam drugu godinu..
na žalost škola je počela..
mi smo, kao razred, svi, išli u Veronu i Gardaland ovaj vikend..
bilo je super..i opet bi išla..
pozdrav svima..
bok

13.09.2006. u 20:34 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Paaa..... neznam... valjda bu vam se sviđal moj blog....



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
d razred
Lana - moja suseda
Renata - my friend
Matejčika - frendica z razreda
Nina&Majda-frendice z razreda
Tanja - frendica z razreda
Ana - moja sestrična
Vegi - frend - ma f u redu je on
Tomislav - frend z škole
Ana - frendica iz Koprivnice

ovo sam ja...

..paula..
iz čakovca..
živim s svojima..
idem u Gimnaziju (opću)..
drugi sam razred..
imam i prijatelje..
imam dečka..
imam 17 godina..

Moja msn adresa: palula28@hotmail.com

Moj icq broj: 412-047-057

Moj broj mobitela: moram razmisliti dal da vam ga dam ili ne..