ja na moru..

evo..ja idem na more..
idem čuvat decu nekam kraj Pule..
baš bu zabavno..
mislim, bolje da se tam kupam i uživam i malo pogledam gde su klinci, nego da se tu protežem od kauča, dvosjeda do trosjeda, pa do kreveta..
neznam kad se vraćam.. najvjerojatnije u 8. mjesecu..dugo je to..
pozdrav svima i uživajte gde god da jeste..
i ne zaboravite:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jesti nezdravu hranu..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sunčati se..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stvarati nerede..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
puno spavati..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
družiti se..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i ??????????
uživajte..
bok

05.07.2006. u 22:36 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Paaa..... neznam... valjda bu vam se sviđal moj blog....



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
d razred
Lana - moja suseda
Renata - my friend
Matejčika - frendica z razreda
Nina&Majda-frendice z razreda
Tanja - frendica z razreda
Ana - moja sestrična
Vegi - frend - ma f u redu je on
Tomislav - frend z škole
Ana - frendica iz Koprivnice

ovo sam ja...

..paula..
iz čakovca..
živim s svojima..
idem u Gimnaziju (opću)..
drugi sam razred..
imam i prijatelje..
imam dečka..
imam 17 godina..

Moja msn adresa: palula28@hotmail.com

Moj icq broj: 412-047-057

Moj broj mobitela: moram razmisliti dal da vam ga dam ili ne..